Administrator contracte – back office - Limba Germana

HR CONSULTING

05-01-2012 | EXPIRA LA 05-01-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Inregistrarea contractelor incheiate de catre agentii de vanzari din zona EMEA;
- Administrarea tuturor schimbarilor aparute in structura contractelor cum ar fi: factura catre/ vandut catre/cererile frecventei de facturare/actualizari PO
- Crearea / Modificarea structurii proiectului, inclusiv eliminarea / adaugarea activitatilor proiectului si actualizarea planului de lucru si a orelor necesare;
- Procurarea tuturor materialelor necesare pentru proiect conform instructiunilor date de catre managerul de proiect si asigurarea livrarii la datele specificate;
- Furnizarea de diverse rapoarte din programul SAP, inclusiv rapoarte pentru a evidentia statusul ordinelor de achizitie pentru fiecare proiect, statusul general al bugetului proiectului fata de costurile reale;
- Scanarea si arhivarea documentelor conform procedurilor.


CERINTE

Experienta/Studii:
- Experienta in folosirea unui sistem ERP, SAP/Citrix
- Minim 2 ani experienta de lucru intr-o echipa axata pe atingerea obiectivelor comune si a SLA'S
- Studii universitare finalizate
- Cunostinte avansate (scris, citit si vorbit) de limba Germana si Engleza
Abilitati/Cunostinte:
- Cunostinte PC
- Abilitati de organizare a unor sarcini multiple
- Atenţie la detalii si abilitatea de a urmari procesele unui proiect
- Abilitate de a lucra in echipa
- Abilitati de gestionare si rezolvare a problemelor
- Bune abilitati de comunicare, atat verbale cat si in scris


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala
- Posibilitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Agentia HR CONSULTING ofera servicii in domeniul managementului si dezvoltarii resurselor umane, adaptate nevoilor specifice ale clientilor.