Administrator clienti (marketing/vanzari)

SOLVE PERFORM

25-04-2014 | EXPIRA LA 25-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, o companie din domeniul industrial (productie) recrutam Administrator clienti in urmatoarele conditii:

Responsabilitati:

- aplica strategia si tactica de marketing ale companiei;
- calculeaza bugetul de marketing necesar pentru indeplinirea obiectivelor companiei;
- promoveaza si prezinta produsele si serviciile companiei catre potentialii clienti si mass-media
- contacteaza potentialii parteneri de afaceri in scopul identificarii nevoilor acestora;
- gestioneaza site-ul de prezentare al companiei pe Internet
- identifica evenimente de interes pentru companie (prezentari, expozitii, targuri) si organizeaza participarea la acestea;
- asigura implementarea si respectarea politicii de vanzari a companiei;
- creeaza si mentine relatii de comunicare cu clientii actuali si potentiali;
- atrage noi clienti pentru companie;
- concepe oferte, negociaza cu clientii oferta in limitele mandatului acordat;
- urmareste implementarea contractului;
- asigura mentinerea comunicarii postcontractuale cu clientul.


CERINTE

- studii tehnice si/sau economice finalizate;
- experienta minim 1 an in domeniul relevant;
- limba engleza avansat atat scris cat si vorbit;
- foarte buna cunoastere operare in Ms Office (in special Word si Excel);
- cunostinte SAP reprezinta avantaj;
- cunoasterea altei limbi straine (franceza, germana, italliana, spaniola, portugheza etc.) reprezinta un avantaj;
- experienta in domeniul productiei este un avantaj.


Cautam o persoana proactiva, capabila sa actioneze autonom in finalizarea sarcinilor, orientata spre rezultate dar si cu o foarte buna abilitate de comunicare in relatia si negocierea cu cllientii.


BENEFICII OFERITE

Se discuta la interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare de personal.
Directii de specializare: personal educational si personal retail non-food.