Administrator Cladire Birouri

SC ADECCO ROMANIA SRL

04-12-2006 | EXPIRA LA 10-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Rezolvarea problemelor administrative (incepand de la achizitia diverselor materiale pana la gestiunea mijloacelor fixe);
- Pastrarea legaturii permanente cu proprietarul cladirii, pentru a solutiona diverse probleme ce apar in utilizarea cladirii;
- Gestionarea accesului in cladire: emiterea cardurilor de acces, monitorizarea echipamentelore de securitate si implicare in respectarea procedurilor aferente;


CERINTE

- Studii superioare tehnice;
- Minim 2 ani experienta in adminstrarea de spatii de birouri;
- Cunostiinte limba engleza;
- Cunostiinte utilizare calculator - Word, Excel;
- Experienta / cunostiinte in utilizare softuri gestiune carduri;
- Persoana integra; autonoma; fidela;


BENEFICII OFERITE

- lucrul intr-o companie multinationala de renume;


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate