Administrator Birou

Command Ads SRL

21-03-2011 | EXPIRA LA 20-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul este oferit in cadrul unei firme de Marketing si Publicitate Online.

Responsabilitati:

Asigura managementul departamentului administrativ / secretariat: corespondenta, preluare apeluri, gestionarea documentelor, informari interne, intampinare vizitatori
- Redacteaza si distribuie corespondenta interna si externa (fax-uri, note interne, adrese sau alte documente)
-Se ocupa de postarea noilor informatii pe conturile online: Facebook, Twitter si Blog
- Redacteaza documentele necesare bunei desfasurari a intalnirilor
- Ofera suport echipei;
- Mentine relatiile cu furnizorii de servicii / produse necesare pentru administrare, actualizeaza informatiile cu privire la acestia
- Asigura condifentialitatea si integritatea informatiilor in concordanta cu politica firmei
- Rezolva in timp util problemele administrative neprevazute
- intocmirea de rapoarte si situatii specifice, analize, prezentari, oferte
- indeplinirea altor sarcini conexe care ii sunt atribuite


CERINTE

Nu conteaza aspectul fizic sau varsta.
Experienta 5-10 ani +
Limba engleaza avansat scris + vorbit
De preferat persoana care a terminat Facultate de Litere sau Jurnalistica.
Familiarizare profunda cu Facebook, Blog , Twitter.
Foarte bune computer skills .


BENEFICII OFERITE

Postul ofera potential de crestere in functie si salariu.
Se ofera asigurare medicala,telefon mobil, laptop.


DESCRIEREA FIRMEI

Command Ads SRL este o companie de Marketing si Publicitate online.