Administrator baze de date Oracle

ABC Human Capital

30-04-2015 | EXPIRA LA 30-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Proiecteaza si documenteaza arhitectura bazelor de date
 Administreaza toate bazele de date ale companiei şi asigura instalarea si mentenanta acestora
 Implementeaza solutiile de backup pentru bazele de date
 Defineste, elaboreaza si trimite spre aprobare procedurile referitoare la backup-urile bazelor de date
 Intocmeste documentatia aferentă bazelor de date si de cea privitoare la modificari efectuate pe acestea
 Creeaza si administreaza utilizatorii bazelor de date
 Asigura gestionarea licentelor pentru bazele de date
 Asigura aplicarea politicilor interne de securitate in bazele de date
 Creeaza schemele, tabelele, procedurile si drepturile de acces ale bazelor de date
 Analizeaza si sustine cerintele de capacitate si performanta
 Analizeaza, consolideaza si ajusteaza bazele de date pentru o eficienta optima
 Monitorizeaza disponibilitatea sistemelor si a platformelor
 Controleaza utilizarea resurselor de către utilizatori
 Controleaza operatiile de backup, clustering, oglindire, replicare si reluare in caz de nereusita
 Restaureaza si recupereaza bazele de date alterate
 Instaleaza si testeaza upgradari si corectii.


CERINTE

 Studii superioare profil Automatică, Informatică
 Experienta administrare baze de date MySql 5 si Oracle peste 3 ani.
 Excelente abilităti de organizare, planificare si management al timpului
 Munca in echipa si cooperare
 Asumare a responsabilitatilor.

Must have:
 Experienta administrare baze de date Oracle peste 3 ani. Mysql este un avantaj
Nice to have:
 Studii superioare profil Automatică, Informatică.


BENEFICII OFERITE

Se va negocia individual in functie de experienta si abilitati.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/