Administrator Baze de Date - Compartiment Administrare Baze de Date (ABD-OP)

ROMTELECOM SA

02-02-2009 | EXPIRA LA 08-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Este responsabil cu asigurarea administrarii de baze de date, mentinerea integritatii si securitatii bazelor de date din Centrul de Date al Companiei
- Intocmeste documentatie de instalare (best practice), planuri de securizare a sistemelor de baze de date, proiecteaza si implementeaza sisteme de baze de date de mare disponibilitate
- Asigura suportul tehnic necesar pentru toate bazele de date din Centrul de Date al Companiei astfel incat sa asigure disponibilitatea maxima a acestora
- Realizeaza operatiunile de salvare (backup) si restaurare (restore) a datelor pentru bazele de date din Centrul de Date al Companiei precum si planuri de asigurare a disponibilitatii in caz de evenimente neprevazute (contingency planning)
- Monitorizeaza si mentine in parametrii optimi performantele bazelor de date prin urmarirea log-urilor de sistem si activitatii pe servere si efectuaza operatiuni de optimizare a performantei (tuning)
- Realizeaza legatura si escalarea catre suportul specializat conform contractelor de suport existente
- Actualizeaza listele de inventar, licentele si configuratiile cu modificarile hardware/software a echipamentelor din Centrul de Date al Companiei
- Face recomandari privind updatarea hardware/software a echipamentelor pe baza informatiilor din planul de capacitate impreuna cu administratorul de sistem
- Intocmeste si intretine documentatia privind task-urile de rutina pentru operarea sistemelor (intretinerea conturilor, backup/restore, startup/shutdown, script-uri, etc.)
- Planifica si implementeaza planuri de continuitate si protectie la dezastre impreuna cu administratorul de sistem.


CERINTE

- Studii /certificari in domeniul IT
- Experienta de lucru 2-3 ani in domeniul administrarii de baze de date (in special Oracle); experienta 2-3 ani in proiectarea si implementarea de solutii de BD de mare disponibilitate; diverse certificari (OCP, OCA)
- Cunoasterea arhitecturii de sistem pentru baze de date relationale (Oracle)
- Cunoasterea principiilor si regulilor de buna administrare sistemelor de gestiune a bazelor de date
- Cunoasterea limbajelor de programare SQL, PL/SQL
- Proiectare si implementare reusita pentru sisteme de baze de date de mare disponibilitate (stand-by database, cluster, etc.)
- Calitati de manager de proiect; finalizeaza intotdeauna actiunele sale prin livrabile concrete
- Cunoasterea limbii engleze
- Capacitate de lucru ¿n echipa, pune in comun experienta impreuna cu colegii; atitudine pozitiva fata de toti colegii
- Foarte bune abilitati de comunicare, atit verbal cit si scris; claritate si acuratete tehnica
- Gindire analitica si orientare catre client; putere de anticipare si gindire in perspectiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...