Administrator Baze de Date

ROMTELECOM

04-11-2013 | EXPIRA LA 04-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Este responsabil cu asigurarea administrării de baze de date, menţinerea integrităţii şi securităţii bazelor de date din aria de responsabilitate a Departamentului Administrare Baze de Date & Sisteme Unix.
Întocmeşte documentaţie de instalare (best practice), planuri de securizare a sistemelor de baze de date, proiectează şi implementează sisteme de baze de date de mare disponibilitate.
Asigură suportul tehnic necesar pentru toate bazele de date din aria de responsabilitate a Departamentului Administrare Baze de Date & Sisteme Unix astfel încît să asigure disponibilitatea maximă a acestora.
Realizează operaţiunile de salvare (backup) şi restaurare (restore) a datelor pentru bazele de date din aria de responsabilitate a Departamentului Administrare Baze de Date & Sisteme Unix, precum şi planuri de asigurare a disponibilităţii în caz de evenimente neprevăzute (contingency planning).
Monitorizează şi menţine în parametrii optimi performanţele bazelor de date prin urmărirea logurile de sistem şi activităţii pe servere şi efectuează operaţiuni de optimizarea performanţei (tuning).
Realizează legătura şi escalarea către suportul specializat conform contractelor de suport existente.
Actualizează listele de inventar şi licenţelor a echipamentelor din aria de responsabilitate a Departamentului Administrare Baze de Date & Sisteme Unix.
Face recomandări privind updatarea echipamentelor pe baza informaţiilor din planul de capacitate împreună cu administratorul de sistem.
Întocmeşte şi întreţine documentaţia privind taskurile de rutină pentru operarea sistemelor (întreţinerea conturilor, backup/restore, startup/shutdown, scripturi, etc ).
Planifică şi implementează planuri de continuitate şi protecţie la dezastre împreună cu administratorul de sistem.
Transferă cunoştinţe din domeniul administrarii de sistem colegilor noi.
Lucrează în echipă cu ceilalţi colegi din Departamentul Administrare Baze de Date & Sisteme Unix şi colaborează cu administratorii de aplicaţii


CERINTE

Studii superioare (licenţă) în domeniul tehnic/IT.
Experienţă de lucru 2-3 ani în domeniul administrării de baze de date (în special Oracle); experienţă 2-3 ani în proiectarea şi implementarea de soluţii de BD de mare disponibilitate
Capacitate de lucru în echipă
Foarte bune abilităţi de comunicare, atât verbal cît şi scris; claritate şi acurateţe tehnică
Gândire analitică şi orientare către client; putere de anticipare şi gândire în perspectivă
Cunoaşterea arhitecturii de sistem pentru baze de date relaţionale si a modului lor de administrare (Oracle)
Cunoaşterea principiilor şi regulilor de bună administrare ale sistemelor de gestiune a bazelor de date
Cunoaşterea limbajelor de programare SQL, PL/SQL
Proiectare şi implementare reuşită pentru sisteme de baze de date de mare disponibilitate (stand-by database, cluster, etc)
Calităţi de manager de proiect; finalizează întotdeauna acţiunele sale prin livrabile concrete
Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...