Administrator aplicatii

Star Storage

05-12-2009 | EXPIRA LA 11-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sa mentina in stare de functionare aplicatiile de business ale companiei
-Sa asigure functionarea optima a aplicatiile din companie
- Sa actualizeze versiunile aplicatiilor din aria sa de responsabilitate
- Sa asigure protectia datelor stocate si manipulate prin intermediul aplicatiilor
- Sa creeze si actualizeze documentatia referitoare la utilizarea si intretinerea aplicatiilor
- Sa-si perfectioneze continuu cunostintele din domeniul de specialitate.
-Sa ofere suport utilizatorilor aplicatiilor din aria sa de responsabilitate


CERINTE

- Experienta relevanta in administrarea aplicatiilor MS Project Server si MS Office Sharepoint de minim 2 ani
- Experienta relevanta in administrarea bazelor de date MS SQL Server de minim 1 an
- Experienta relevanta in administrarea aplicatiilor de tip Service Desk de minim 1 an
- Studii superioare intr-unul din domeniile: electronica, informatica, automatica, matematica
- Certificari relevante obtinute la producatorii aplicatiilor administrate:MS Project Server, MS Office Sharepoint Server
- Specializari in administrarea aplicatiilor MS Project Server si MS Office Sharepoint
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu

- Cunostinte aprofundate in administrarea aplicatiilor de tip ERP, CRM, EPM, Service Desk
- Cunostinte aprofundate in administrarea MS Office Sharepoint Server
- Cunostinte aprofundate in sisteme de Business Intelligence
- Cunostinte in administrare baze de date (MS SQL Server)
-Cunostinte in securizarea aplicatiilor, datelor si comunicatiilor
- Cunostinte de programare T-SQL, VBScript, Javascript, .NET
-Cunostinte in administrarea sistemelor de operare Windows Server

Management
a. Sa aiba aptitudini de comunicare si prezentare intr-un mod profesionist.
b. Sa aiba capacitatea de a lua decizii corecte si in deplina responsabilitate

Planificare & Organizare
a. Sa fie o persoana organizata, capabila sa planifice multiple activitati pe un orizont de timp dat.
b. Sa stie sa-si prioritizeze activitatile
c. Sa detina minime cunostinte si deprinderi de time management
d. Sa aiba deprinderi de utlizare a instrumentelor specifice de planificare si control (Outlook, MS Project)

Coordonare & Control
a. Sa aiba deprinderea de a verifica periodic actiunile si rezultatele sale


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).