Job expirat
Postul presupune gestionarea unor procese administrative si de facturare (receptie-emitere-control).
- verificarea si validarea pentru plata a facturilor emise de colaboratori;
- emiterea de facturi catre clienti conform termenilor contractuali;
- realizarea de plati prin Internet Banking;
- realizarea de rapoarte financiare lunare sau la cerere;
- mentinerea registrului de evidenta a documentelor (intrari/ iesiri);
- incheierea contractelor si mentinerea relatiei cu furnizorii;
- arhivare documente.
- experienta relevanta in domeniu;
- cunostinte PC (ERP, Office);
- studii superioare in domeniul economic (finante-contabilitate);
- atentie la detalii, concentrare;
- foarte bune abilitati de comunicare;
- capacitate de organizare si coordonare;
- nivel avansat de limba italiana.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.