Job expirat
Responsabilitati:
- Identificarea segmentelor tinta pentru serviciile de recuperare a creantelor, industriile potentiale, necesitatile clientilor, profilul debitorului;
- Stabilirea intalnirilor cu prospectii din segmentele identificate;
- Analiza portofoliilor propuse de clienti;
- Negocierea termenilor contractuali cu clientii companiei;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii;
- Intocmirea diverselor rapoarte solicitate.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate - specializare Drept sau ASE;
- Experienta de minim 2 ani pe un post similar in vanzarea serviciilor de colectare a creantelor;
- Experinta relevanta in administrarea unor clienti corporate;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Persoana creativa, flexibila, dinamica, cu initiativa;
- Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa.
Se ofera:
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist.
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).