Account Manager - Facility & Property Management

SC HR SERVICES & SOLUTIONS SRL

01-03-2008 | EXPIRA LA 31-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, o companie noua ce ofera servicii de Facility & Property Management pentru cartiere rezidentiale, proprietati individuale si cladiri de birouri din Bucuresti, recrutam o persoana pentru pozitia de Account Manager cu urmatoarele responsabilitati:
- Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti;
- Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
- Stabilirea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii companiei;
- Promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile companiei;
- Prezinta oferta de produse si servicii, consiliaza clientii in alegerea deciziei optime;
- Negocierea contractelor, supervizarea derularii contractelor;
- Mentinerea unei bune relatii cu clientii deja existenti;
- Stabileste prioritati;
- Realizarea si prezentarea bugetelor estimative catre client;
- Realizarea obiectivelor stabilite de catre companie;
- Intocmirea si prezentarea unui raport periodic al evolutiei portofoliului de clienti.


CERINTE

- Limba engleza - nivel avansat;
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat;
- Capacitate de a lucra in echipa;
- Ablitati de comunicare si planificare;
- Initiativa, perseverenta, dinamism;
- Permis de conducere categoria B;
- Studii superioare de finalizate (studii de specialitate avantaj);
- Experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj;


BENEFICII OFERITE

- Salariul este corelat cu pregatirea si experienta profesionala si se negociaza in cadrul interviului.
- Se ofera telefon mobil, laptop, masina de serviciu


DESCRIEREA FIRMEI

Companie ce ofera servicii de recrutare si selectie de personal, training si consultanta in resurse umane.