Account Manager- contract de colaborare/parteneriat (domeniul birotica-papetarie-consumabile)

Confidential

06-05-2010 | EXPIRA LA 12-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Firma noastra este o societate cu capital integral romanesc, ce a luat fiinta in anul 2003si face parte dintr-un grup de firme cu capital integral romanesc. Obiectul activitatii noastre este importul si distributia de produse de birotica si papetarie: produse de arhivare si organizare;
articole de birou; instrumente de scris si corectura; suporturi de birou; ambalare si marcare; computere si periferice; accesorii si consumabile IT, etc.
Printre brand-urile pe care noi le importam si distribuim se numara Xerox, Neusiedler, Canon, HP, Eagle, Bic, Tesa, Rotring, Donau, Durable, GBC, OKI, Epson, Lexmark, Kores, Schneider, Aurora, Casio, 3M, Stabilo, Smit, Rolodex, etc.

Cautam persoane interesate sa colaboreze pe contract de prestari servicii (colabore exclusiva sau partiala) in conditii avantajoase. Oferim suportul logistic partenerilor ce vand sub bandul companiei nostre.

Responsabilitati:
- reprezentarea companiei in relatiile cu tertii;
- vanzarea produselor catre clienti importanti;
- dezvoltarea portofoliului de clienti al firmei;
- prospectarea pietei in vedera dezvoltarii portofoliului de clienti cheie;
- negociere contractuala, ofertare;
- activitate de teren pe Bucuresti si zonele limitrofe.


CERINTE

Urmarim ca partenerul nostru sa detina urmatoarele atuuri:

- persoana dornica sa dezvolte un parteneriat durabil, motivata de castiguri financiare si realizari mari, ce nu ar putea fi satisfacute de veniturile traditionale de angajat;
- experienta de minim 3 ani in vanzarea produselor de birotica, papetarie sau consumabile IT, produse de curatenie profesionala, etc;
- orientare catre client;
- portofoliu de clienti;
- excelente abilitati de prezentare si de negociere;
- capacitate de automotivare;
- abilitati antreprenoriale;
- persoana dinamica, flexibila.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera:
comision de 10-20 % din incasari;
se pune la dispozitia partenerilor care vand sub brandul companiei logistica acesteia (compania detine un parc auto si ofera suport in ceea ce priveste livrarea marfii catre client) si inclusiv suportul celorlalte departamente implicate in actul vanzarii;
se ofera masina+telefon+ training din partea firmei+materiale de prezentare (brosuri, pliante, cataloage de prezentare a produselor).