Account Manager

KREVIN MANAGEMENT&CONSULTING

31-08-2012 | EXPIRA LA 02-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

-analizarea cerintelor pentru profilele candidatilor;
-postarea anunturilor de recrutare pe internet, ziare;
-selectarea, analizarea CV-urilor si contactarea candidatilor;
-programarea interviurilor;
-intervievarea si testarea candidatilor;
-mentinerea relatiei cu candidatii;
-crearea si dezvoltarea relatiei cu clientii;
-contactarea unor noi potentiali clienti;
-intocmirea calendarelor de intalniri cu clientii;
-realizarea de oferte individualizate pe fiecare client, urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor;
-preluarea comenzilor primite de la clienti si transmiterea acestora catre celelalte departamente;
-participarea la crearea grafica a mapelor de prezentare, a ofertelor comerciale.


CERINTE

-Cunostinte AVANSATE DE LIMBA ENGLEZA si/sau FRANCEZA;
-studii superioare;
-experienta relevanta in vanzari (cunoasterea de strategii de vanzare, de comunicare si negociere);
-experienta in recrutarea si selectia de personal;
-constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane si vanzari;
-cunostinte operare PC: Outlook, Word, Excel;
-abilitati de comunicare si negociere;
-capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile.


BENEFICII OFERITE

-salariu negociabil in functie de competentele si abilitatile profesionale;
-profesionalismul unei echipe cu experienta;
-mediu de lucru placut si foarte stimulant.


DESCRIEREA FIRMEI

Centru de cariera ce vine in intampinarea candidatilor aflati in cautarea unui loc de munca, individualizand si personalizand serviciile in functie de nevoile fiecaruia in parte. Compania se bazeaza pe o echipa dinamica de profesionisti, a carui scop precis este realizarea imbinarii perfecte a gamei variate de job-uri in Romania si in strainatate cu cerintele imediate ale clientilor. Agentia a reusit sa se faca remarcata prin seriozitate si responsabilitate, fiind in permanenta conectata la realitatea pietii muncii implicandu-se cu daruire in slujba clientilor. Printre principiile companiei se numara: "Am oferit profesionalism si primim recunostinta!" "Am oferit seriozitate si primim incredere!"

Persoana care va ocupa aceasta pozitie va avea sansa de a-si dezvolta o cariera in domeniul comunicare si relatii publice. Va beneficia de instruirea si suportul necesar pentru a se perfectiona in cadrul unei companii aflate in plina ascensiune.