3 posturi referent de specialitate S III-Serviciul Presa si Protocol/Primaria Sector 2

Primaria Sector 2 Bucuresti

28-01-2009 | EXPIRA LA 11-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Intocmeste zilnic revista presei din cotidienele cele mai importante care apar In Capitala si la care are acces prin sistemul de abonament.
-Redacteaza comunicate cu privire la actiunile Primariei, precum si a masurilor luate de Consiliul Local.
-Se deplaseaza pe teren pentru documentare In vederea obtinerii materialelor necesare elaborarii comunicatelor, verifica informatiile obtinute si redacteaza materiale.
-Intocmeste referatele necesare, catre Serviciul Administrativ.
-Poarta corespondenta cu eventuali parteneri In vederea stabilirii unor parteneriate sau a unor contracte In interesul Primariei.
-Pregateste materialele documentare de prezentare si informare asupra activitatilor Primariei sectorului 2
-Intocmeste raspunsuri la adresele destinate Serviciului.
-Participa la toate actiunile organizate de conducerea Primariei Sectorului 2, indiferent de ora si zilele In care acestea se desfasoara, daca se solicita acest lucru de seful ierarhic sau se impune prin specificul activitatii;
-Realizeaza felicitari cu ocazia diverselor evenimente importante: zile nationale, internationale, zile de nastere ( personalitatii, salariati ai PS2), cu ocazia sarbatorilor religioase.
-Mentine evidenta coordonatelor de contact cu institutii de interes pentru Primaria Sectorului 2.


CERINTE

- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta
- experienta in activitate, conform cerintelor de studii: minim 6 luni
- - cunostinte operare PC nivel mediu pentru: Word, Excel, Internet Explorer, Outlook
- cunoasterea unei limbi straine:engleza- nivel mediu.
Posturile se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 19 ianuarie 2009, ora 12,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 16 ianuarie 2009.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
-cerere inscriere concurs
-CV
-copie act identitate
-copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
-copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate
-cazierul judiciar
-adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
-recomandarea de la ultimul loc de munca
Actele trebuie insotite si de originale pentru conformitate, originalele se restituie titularului.
Informatii suplimentare puteti obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 www.ps2.ro/angajari


BENEFICII OFERITE

- sporuri salariale si premii in functie de performante
-decontare cheltuieli pentru tinuta de serviciu
-training si instruire permanenta asigurata de catre Primarie
-masterate si cursuri postuniversitare
-gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu.
-conditii de lucru la cele mai inalte standarde, intr-o cladire moderna
-lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet si internet
-oportunitati de promovare, sansa dezvoltarii unei cariere de succes
-atmosfera de lucru captivanta


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala