Job expirat
-Desfasoara activitati de secretariat
-Realizeaza colectarea corespondentei de orice tip,
proceselor-verbale, adreselor, rapoartelor, etc.
-Selecteaza si expediaza corespondenta si a alte documente
-Intocmeste diferite rapoarte si documente in functie de solicitari
-Preia apelurile telefonice si emailurile si le directioneaza catre departamentele corespunzatoare
-Intocmeste si comanda necesarul de produse de papetarie si protocol
studii superioare finalizate în specialitatea drept
buna cunoaştere a limbii române;
domiciliul stabil în municipiul Brasov;
experienta în utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
abilitati de comunicare si de abordare interpersonala;
flexibilitate, sociabilitate;
rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
Constituie un avantaj:
experienta in activitatea de secretariat sau în domeniul juridic/notarial.
intentia de colaborare pe termen lung;
orientare catre rezultate;
cunostinte economice, juridice si/sau de contabilitate;
Societate specializată în oferirea serviciilor de cadastru și publicitate imobiliară, evaluări mobiliare și imobiliare.