Operator vanzari prin telefon - TELEKOM Romania BRASOV

Pro Solutions Agency S.R.L.

04-11-2016 | EXPIRA LA 04-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului

Pentru partenerul nostru, compania TELEKOM Romania, recrutam Operator vanzari prin telefon , pentru locatia Brasov.

Posibilitati reale de promovare!

Locatie post: Brasov

Norma de lucru: Part time (4 ore) sau Full time

Program de lucru: Luni – Vineri : 9:00-17:00

Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si sistem exceptional de comisionare.

Obiective de performanta:
-Volum vanzari finalizate cu contributie la valoarea contractelor lunare
-Satisfactie clienti
-Calitate apeluri tratate
-Productivitate tratare apeluri
-Volum apeluri tratate avand acelasi motiv


Rolul postului: Atragerea de noi clienti si mentinerea clientilor existenti.

-Preluarea apelurilor venite din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera politicoasa si profesionista
-Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare pentru semnarea contractelor.
-Respectand procedurile de lucru in vigoare, abordeaza clientii care isi declina intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu Telekom, astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie.
-Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amiabil si profesionist pe toata durata apelului.


CERINTE

Candidatul ideal

Profilul candidatului trebuie sa includa:
-Studii medii (studiile superioare constituie avantaj)
-Experienta de minim 3 luni in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
-Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
-Abilităţi de comunicare
-Abilităţi de ascultare
-Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă
-Stabilitate emoţională
-Capacitate de a lucra în condiţii de stres


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;