OPERATOR COMERCIAL LIMBA ITALIANA

OPEN MIND SRL

11-09-2013 | EXPIRA LA 11-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

OPEN MIND SRL IASI ( + SC. OM BRASOV SRL + SC.OM CLUJ SRL) - SOCIETATE CU EXPERIENTA IN DOMENIUL TELESELLING SI TELEMARKETING CAUTA VORBITORI DE LIMBA ITALIANA NIVEL MEDIU/AVANSAT IN VEDEREA UNEI COLABORARI PENTRU PROGRAM PART TIME SI PROGRAM FULL TIME.OFERIM CONTRACT DE MUNCA PE O PERIOADA NEDETERMINATA,
SALARIU DE BAZA ATRACTIV,BONUSURI, BONURI DE MASA.PUTETI APLICA CV-UL DUMNEAVOASTRA LA job@openmindgroup.it SAU SUNAND LA NUMARUL DE TELEFON 0755018010.

Descrierea postului:
-efectuarea de apeluri catre potentialii clienti dintr-o baza de date asigurata de angajator;
-interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre servicii/produse/campanii;
-gestionarea si rezolvarea solicitarilor clientilor;
-introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna;
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client


CERINTE

Cerinte
- Vorbitori de limba iataliana nivel mediu-avansat
- Experienta in domeniul Telemarketingului/Inbound/Outbound/Call Center constitue un avantaj
- Comunicativ, dinamic, sociabil


BENEFICII OFERITE

Oferta (bonusuri, beneficii)
- salarizare atractiva in continua crestere
- bonuri de masa
- bonusuri
- concursuri cu premii consistente in bani/excursii/produse electronice/etc.
- team buildinguri anuale si evenimente private
- cursuri de formare certificate


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite.

Fuziunea diferitelor culturi, experiența și avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce privește resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experiența fondatorilor, specialiști în sectorul de Telemarkentig, Customar Care și BPO, Open Mind devine lider ca și Call Center în limba italiană pe piața din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nașterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă două sedii să își pună bazele în orașele Botoșani și Brașov, astfel reușind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind mărește de zece ori numărul de angajați, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.

Punctele noastre forte:

•Experiența demonstrată în start-up și gestionare centrelor de apel în străinătate
•Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, instituțional, contractual)
•Eficiență și eficacitate în gestionare
•Tehnologie și securitate
.