Manager Intreprindere de Economie Sociala

DIMA CONSULTING GROUP

29-01-2015 | EXPIRA LA 28-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Înființează o întreprindere de economie socială în cadrul unei asociații de servicii sociale;
- Coordonează activitatea întreprinderii de economie socială, asigurând întreg procesul de producție și vânzare;
- Coordonează echipa, care include persoane din grupuri vulnerabile și/sau cu dizabilități;
- Identifică cele mai avantajoase forme de promovare a produselor și elaborează strategia de marketing a structurii de economie socială;
- Urmărește și dispune ca utilajele și toate mijloacele tehnice din producție să fie în stare buna de funcționare și asigură necesarul materialelor pentru productie, astfel încât fluxul să nu fie întrerupt, iar termenele de livrare să fie respectate;
- Urmărește calitatea produselor;
- Participă la conferințe și târguri de specialitate;
- Menține relatii profesionale și colaborează cu întreaga echipă de proiect și personalul asociației;
- Realizează documentele de raportare a activității impuse de către finanțatorul proiectului


CERINTE

- Studii superioare (de preferință management/ marketing)
- Experiență minim 3 ani într-o pozitie de conducere
- Cursuri de specializare (negociere, marketing, comerț, vânzări, management)
- Experiența în vânzări sau activitate de economie socială sau lucrul cu grupuri vulnerabile constituie un avantaj
- Cunoștințe bune de operare PC
- Gândire strategică, managementul eficient al echipei
Persoană cu bune abilități de comunicare și relaționare empatică, proactivă, motivată, dinamică, inovatoare, orientată spre rezultate.

***Clientul nostru este Asociatia de Servicii Sociale SCUT


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.