Director general-depozit farmaceutice Brasov

Tandem Consulting

09-02-2006 | EXPIRA LA 11-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Stabileste obiectivele de dezvoltare ale firmei
-Participa la elaborarea bugetului, analizeaza propunerile inaintate, opereaza corectiile necesare si aproba bugetul final
-Aproba sistemul de raportare folosit pentru urmarirea realizarii bugetului
-Monitorizeaza piata si identifica tendintele de dezvoltare
-Analizeaza oportunitatile/constrangerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic si social
-Identifica modalitati de dezvoltare a serviciilor oferite de firma in concordanta cu tendintele pietei
-Identifica si atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
-Participa la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si institutii guvernamentale din tar¿ si din strainatate
-Comunica managementului valorile si obiectivele strategice ale firmei
-Stabileste obiectivele managerilor din subordine, termenele-limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor
-Aproba procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vanzare, distributie, financiare, service, resurse umane)
-Participa la elaborarea si implementarea sistemelor de raportare si a sistemului de calitate
-Dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine
-Evalueaza periodic activitatea managerilor din subordine
-Negociaza si conciliaza situatiile conflictuale aparute in relatiile interpersonale
-Aproba planificarea concediilor de odihna pentru angajatii din subordine
-Asigura respectarea normelor interne de functionare de catre personalul din subordine
-Stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine
-Asigura reteaua de relatii necesara dezvoltarii activitatii firmei


CERINTE

-Cunostinte privind procesul de vanzare, tehnici de negociere, management
-Cunoasterea in profunzime a pietei locale si a mediului de afaceri romanesc
-Cunoasterea legislatiei in domeniu
-Aptitudini de calcul si de a lucra cu documente
-Aptitudini de comunicare, negociere, planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
-Spirit organizatoric
-Capacitate de a evalua si de a lua decizii
-Echilibru emotional
-Capacitate de a lucra cu oamenii
-Rezistenta mare la stres
-Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
-Punctualitate
-Engleza avansat
-Cunostinte foarte bune de MS Office


BENEFICII OFERITE

Se ofera pachet salarial excelent, responsabilitati profesionale majore, posibilitatea unei cariere de succes intr-un mediu de lucru dinamic, la standarde occidentale.


DESCRIEREA FIRMEI

Tandem Consulting ofera servicii de consulanta in resurse umane: recrutare, selectie, testare, evaluare, training, coaching, audit resurse umane.

Actionam in tandem pentru atingerea obiectivelor clientilor nostri. Atitudinea de parteneriat ne caracterizeaza atat in relatia cu angajatorii, cat si cu ceilalti aflati in cautarea unei configuratii profesionale in ascensiune.