Job expirat
Dima Consulting Group este o firmă specializată în activităţi de:
selecţie şi recrutare personal
evaluare şi intervenţie organizaţională
traininguri
cursuri de calificare si specializare
elaborare şi implementare sisteme de management al performanţelor
evaluarea angajaţilor
Apărută pe piaţă în 1996, Dima Consulting Group a crescut de la an la an, astfel încât, în prezent este lider regional în domeniul Consultanţei în Resurse Umane.
Printre colaboratorii DCG enumerăm: Delcar, Micomis, Krontour, Nova Pan, Kronmat, Metabras, Dietal Roumanie, Antrax Distribution Group, Maximo, Oneves, Wella România, Swisspor Ploieşti, Romdil Baia Mare, Subrina Professional Iaşi, JWC Romania, Mapei Romania, Freudenberg Nonwovens Romania ş.a.
- post cu responsabilitati multiple, preluarea unor sarcini manageriale;
- Intocmirea raportarilor specifice, catre superior si catre firma din Germania;
- Urmarirea modului de desfasurare a activitatilor in departamentul de vanzari si cel de service;
- Implicarea in proiecte de sine statatoare;
- Implicarea in activitati administrative/organizatorice;
- Participare si reprezentare la targuri de specialitate.
- Experienta in activitati administrative (assistant manager; domeniul operational);
- Studii superioare;
- Cunostinte avansate de limba engleza limba germana;
- Bune cunostinte de limba germana - constituie avantaj;
- Persoana hotarata, foarte motivata, dornica sa preia si sa coordoneze sarcini manageriale;
- Capacitate de invatare ridicata;
- Bune abilitati organizatorice;
- Bune abilitati de comunicare, sinteza si analiza;
- Persoana proactiva, cu initiativa.
mediu de lucru profesionist
pachet motivational atractiv
DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.
Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.