CALL CENTER AGENT- LIMBA GERMANA- BRASOV

ABC Human Capital

23-06-2011 | EXPIRA LA 23-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

DESCRIEREA COMPANIEI:

Clientul nostru este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center la nivel european.
Responsabilitati:
Oferire suport tehnic prin telefon si mail.


CERINTE

- cunoasterea limbii germane (scris, vorbit, citit) la un nivel avansat
- cunostintele de limba engleza prezinta un avantaj
- cunostinte tehnice generale in domeniul PC
- aptitudini de comunicare deosebite
- spirit de echipa
- proactivitate


BENEFICII OFERITE

- se ofera TRAINING din partea companiei - regim full time de mai multe saptamani
- salariu fix foarte motivant + tichete de masa
- oportunitati de promovare
- mediu de lucru tanar si profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!