Assistant Manager

DIMA CONSULTING GROUP

23-10-2012 | EXPIRA LA 22-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

ATRIBUTII

- Preluarea apelurilor telefonice si transmiterea e-mailurilor;

- Intocmirea dosarelor si documentelor specifice;
- Urmarirea modului de desfasurare a activitatilor companiei;
- Implicarea in proiecte de sine statatoare;
- Organizarea activitatii in absenta managerului;
- Implicarea in activitati administrative/organizatorice;


CERINTE

CERINTE

- Experienta in activitati administrative (domeniul operational);
- Studii superioare;
- Cunostinte avansate de limba engleza sau franceza sau spaniola;
- Bune abilitati organizatorice;
- Bune abilitati de comunicare, sinteza si analiza;
- Persoana proactiva, cu initiativa


* Clientul nostru este o importanta companie din domeniul consultantei fiscale, reprezentarii fiscale si recuperarii de TVA din Comunitatea Europeana.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.