Asistent Software contabilitate bugetara

Mondojob SRL

28-08-2017 | EXPIRA LA 27-09-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului

- Implementarea și întreținerea sistemelor informaționale pentru contabilitate și gestiune necesare pentru organizațiile din sfera bugetară
- Analiza documentelor şi a cerinţelor clientului, stabilirea obiectivelor, elaborarea planului de lucru;
- Conlucrarea cu clientul și programatorii, în scopul adaptării și testării software-ului;
- Instruirea utilizatorilor ;
- Urmărirea modificărilor în legislație.
- Utilizarea corespunzătoare a datelor obținute în urma activităților specifice


CERINTE

- Baiat
- Absolvent studii superioare de profil economic
- Pregătire economica solidă
- Cunoașterea planulului bugetar de conturi și specificile evidenței contabile bugetare reprezinta un avantaj
- Disponibilitate la deplasari: Sibiu, Ploiesti, Bucuresti
- Poate face faţӑ cu succes schimbӑrii; poate decide și acţiona fӑrӑ a avea tabloul complet; întreprinde demersuri care aduc eficienţӑ și eficacitate în asumarea riscurilor potenţiale și/sau în condiţii de incertitudine
- Caracterizat de integritate si încredere
- Fluenta si coerenta in exprimare
- Dorinta de dezvoltare personală continuă
- Utilizator al PC- ului, MS Excel (este binevenită cunoașterea unor programe ca de exemplu 1C, elementele de lucru cu bazele de date, Acces, SQL);


BENEFICII OFERITE

Societatea este liderul pieței de software pentru instituțiile bugetare din România, având un portofoliu atragator de clienți pentru aplicațiile din pachetul eXpert Bugetar.
- Condiții comfortabile de muncă;
- Proiecte interesante
- Instruire corporativă, perspective de carieră şi creştere profesională;


DESCRIEREA FIRMEI

MONDOJOB, agentie de consultanta, recrutare si plasare a fortei de munca, ofera servicii profesionale si competitive atat clientilor nostri, cat si candidatilor. Profitam de acest prilej pentru a va prezenta oferta noastra de locuri de munca, de care suntem siguri ca va indeplini si chiar depasi asteptarile dumneavoastra.