Asistent Manager - LIMBA GERMANA

DIMA CONSULTING GROUP

09-09-2013 | EXPIRA LA 09-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Desfăşoară, gestionează şi eficientizează activităţile de corespondenţă (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, către colaboratorii şi partenerii firmei);
- Colectează şi centralizează date şi informaţii necesare desfăşurării activităţii firmei;
- Concepe, tehnoredactează documente şi rapoarte;
- Înregistrează, stochează şi clasifică informaţiile;
- Planifică și organizează întâlnirile directorului;
- Organizează activitățile de birou;
- Centralizează şi actualizează periodic datele şi informaţiile de contact ale colaboratorilor și partenerilor firmei;
- Desfăşoară activităţi de relaţii cu publicul şi protocol;
- Organizează activitatile specifice în absenșa managerului;


CERINTE

CERINTE
- Cunostinte AVANSATE de limba GERMANĂ și engleză;
- Experiență în activități administrative;
- Studii medii sau superioare;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- Capacitate de a se concentra pe mai multe activități în același timp;
- Capacitate de a respecta termene limită;
- Capacitate de a învăța rapid lucruri noi;
- Cunoștințe bune de operare PC;
- Bune abilitati de comunicare, sinteză și analiză;
- Persoană proactivă, cu initiativă;
- Cunoștințe de contabilitate primară, constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.