Analist Programator Senior - Departament Sisteme CRM

ROMTELECOM

10-07-2012 | EXPIRA LA 09-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Analizează cererile de schimbare şi propunerile de proiect complexe pentru a recomandă abordarea, respectiv soluţia optimă şi estimează efortul necesar pentru analiza acestora.
• Participă la întâlnirile cu factorii relevanţi pentru culegerea de informaţii şi clarificări de cerinţe în vederea elaborării soluţiei tehnice.
• Răspunde de elaborarea documentelor de analiză pentru soluţia care îi este repartizată; documentează prin specificaţii funcţionale şi tehnice.
• Este responsabil de integrarea soluţiei livrate în sistemele operaţionale existente.
• Poate participa la dezvoltarea aplicaţiilor de care este responsabil.
• Asigură suport echipei de dezvoltare pentru soluţiile de care răspunde.
• Asigură suport specializat şi răspunde cerinţelor de îmbunătăţire/optimizare a sistemelor, sprijinind astfel activităţile de business.
• Oferă sprijin de investigare şi eliminare a situaţiilor critice intervenite în sistem (degradare performanţă, funcţionare în caz de avarie, etc.).
• Furnizează suport avansat asigurând funcţionarea sistemelor critice.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studii superioare Automatizări şi Calculatoare, Cibernetică, Electronică sau echivalent, însoţite de experienţă în muncă.
• Experienţă 3+ ani în analiză sau programare sau 3+ ani într-un post similar.
• Cunoaşterea mediului de afaceri şi a termenilor specifici în telecomunicaţii.
• Cunoştinţe solide legate de ciclul de dezvoltare de aplicaţii.
• Cunoştinţe detaliate de arhitectură de sistem şi tehnici de programare.
• Cunoştinţe foarte bune de programare SQL/PLSQL 11g, OracleForms/Reports 10g, Java, JavaScript, JSP.
• Cunoştinţe foarte bune de baze de date Oracle; cunoştinţe de nivel general de administrare şi optimizare baze de date Oracle.
• Cunoştinţe de nivel mediu privind tehnologii de integrare sisteme (SOA).
• Cunoştinţe generale despre servere, sisteme de operare, medii de aplicaţii, servicii de acces.
• Calităţi de leadership.
• Gândire analitică cu abilităţi de a surprinde detaliile.
• Cunoştinţe de bază despre managementul de proiect.
• Abilitatea de explicare a unor noţiuni tehnice IT unor persoane neavizate.
• Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare în Limba Română şi Limba Engleză.
• Orientare către client.
• Lucru în echipă.
• Rezistenţă la stres.
• Organizat şi proactiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...