Job expirat
• Indeplineste activitatile specifice de call center :
- Trateaza cu profesionalism toate apelurile efectuate, prin : identificarea corecta a nevoii clientilor, implicare activa in gasirea solutiei optime (timp, calitate si costuri), inregistrarea corecta a cererii in aplicatiile specifice, pastrnd un ton amabil pe toata durata apelului.
- Inregistreaza in aplicatiile specifice situatiile/solicitarile care necesita verificari suplimentare, ce nu pot fi efectuate in timpul apelului, necesitnd directionarea catre Back Office si/sau alte departamente ale companiei.
- Verifica periodic stadiul cererilor inregistrate, in vederea inaintarii pe flux si a finalizarii lor.
- Verifica gradul de satisfactie al clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala.
- Solicita ajutorul team-leaderului ori de cte ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competenta proprie.
• Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face.
• Evalueaza cerintele pentru imbunatatire/dezvoltare, identifica riscurile si oportunitatile de dezvoltare, recomanda solutii de imbunatatire pentru atingerea unui nivel cat mai inalt de satisfacere a cerintelor clientilor.
• Studii medii. Studiile superioare reprezinta un avantaj.
• Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
• Abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, capacitatea de a crea un climat favorabil pentru lucrul in echipa, autocontrol, stabilitate emotionala, capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti.
salariu fix + comision din vanzari
Partener Romtelecom