Agent Telesales

S.C VISION CALL S.R.L

09-09-2013 | EXPIRA LA 09-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Indeplineste activitatile specifice de call center :

- Trateaza cu profesionalism toate apelurile efectuate, prin : identificarea corecta a nevoii clientilor, implicare activa in gasirea solutiei optime (timp, calitate si costuri), inregistrarea corecta a cererii in aplicatiile specifice, pastrnd un ton amabil pe toata durata apelului.

- Inregistreaza in aplicatiile specifice situatiile/solicitarile care necesita verificari suplimentare, ce nu pot fi efectuate in timpul apelului, necesitnd directionarea catre Back Office si/sau alte departamente ale companiei.

- Verifica periodic stadiul cererilor inregistrate, in vederea inaintarii pe flux si a finalizarii lor.

- Verifica gradul de satisfactie al clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala.

- Solicita ajutorul team-leaderului ori de cte ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competenta proprie.

• Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face.

• Evalueaza cerintele pentru imbunatatire/dezvoltare, identifica riscurile si oportunitatile de dezvoltare, recomanda solutii de imbunatatire pentru atingerea unui nivel cat mai inalt de satisfacere a cerintelor clientilor.


CERINTE

• Studii medii. Studiile superioare reprezinta un avantaj.

• Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.

• Abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, capacitatea de a crea un climat favorabil pentru lucrul in echipa, autocontrol, stabilitate emotionala, capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.

• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti.


BENEFICII OFERITE

salariu fix + comision din vanzari


DESCRIEREA FIRMEI

Partener Romtelecom