Secretara/ Asistent Manager

DALI GROUP CONSULTING SRL

23-04-2012 | EXPIRA LA 25-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati de secretariat si suport administrativ (ex: aprovizionare consumabile, asigurarea bunei funcţionari a biroului) pentru toate departamentele companiei;
Contabilitate primara;
Asistarea departamentelor companiei în relaţia cu clienţii (ex. contactarea clienţilor, transmiterea documentelor, stabilirea intilnirilor, primirea clienţilor);
Preluarea si administrarea corespondentei si apelurilor telefonice;
Asistarea salariatilor societatii in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
Indosarierea si arhivarea documentelor companiei;
Lucru cu baza de date a companiei;
Rezervari hotel, bilete avion, auto, etc pentru oricare dintre angajatii companiei;
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
Completarea ordinelor de deplasare;
Completarea actelor necesare angajarii personalului si tinerea dosarelor de angajare
disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate


CERINTE

Studii superioare;
Abilitati de comunicare
Experienta intr-o pozitie similara;
Limba engleza - nivel mediu


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

Firma noastra este fondata in anul 2008 si este specializata in activitatea de distributie si service de copiatoare digitale de mica si mare viteza, imprimante, faxuri si multifunctionale, atat noi cat si second hand - cu garantie.

Ne bazam pe o echipa tehnica profesionista care va poate consilia eficient in rezolvarea tuturor problemelor tehnice, evitand costurile ridicate.

Echipamentele second-hand sunt reconditionate, fiind inlocuite piesele uzate, fara a face rabat de la calitatea cu care ne-am obisnuit clientii.

De asemenea, livram din stoc sau la comanda piese de schimb si consumabile pentru o gama foarte variata de marci.

Oferim clientilor tipuri diferite de contracte pentru intretinerea echipamentelor sau pentru inchirierea lor, cu discount-uri la consumabile si piese de schimb. Prin seriozitate, promptitudine, disponibilitǎţi în stocul de marfa şi perseverentǎ, firma noastra a devenit un partener de încredere pentru numeroşi beneficiari. Suntem în continua dezvoltare, ne adaptam permanent cerintelor pietei si sprijinim cu profesionalism in domeniul nostru necesitatile dumneavoastra. Comunicarea, contactul permanent cu clientul si consilierea lui si nu in ultimul rand preturile accesibile reprezinta baza fundamentala a firmei noastre.