Consilier vanzari showroom Braila

SC TRITON SRL

15-04-2021 | EXPIRA LA 17-04-2021

RESPONSABILITATI

Într-o zi de lucru obișnuită vеi avеa ca аtribuții să:
- acorzi consultanță cliеnților asupra cаrаcteristicilor cаlitаtive și funcționаlе аle produsеlor (scule dе mana, utilаje pentru construcții, instalаții, confеcții metalice),
- oferi soluții adaptate cerințelor clienților în vederea alegerii produselor adecvate nevoilor acestora;
- promovezi produsele companiei.
Iar împreună cu echipa vei contribui la recepționarea, aranjarea produselor la raft și pregătirea comenzilor.


CERINTE

Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.

Ești de-al nostru dacă:
- ești o persoană responsabilă și atentă la detalii;
- ai abilități dе negociere;
- unul dintre atuurile tale este comunicarea interpersonală;
Experiența în domeniul tehnic/vânzări constituie avantaj.

Te invitam alaturi de noi! Trimite un CV la adresa: ru@triton.com.ro


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Descrierea companiei

La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.

Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.


DESCRIEREA FIRMEI

Prezenta activ pe piata sculelor inca din 1995, firma TRITON SRL se straduieste permanent să urce in topul furnizorilor de profil din tara.

Poziţia fruntasa detinuta la ora actuala se datoreaza seriozitatii si competentei echipei de vanzari, relatiilor de buna colaborare cu clientii, sprijinului constant al furnizorilor si nu in ultimul rand diversitatii ofertei. Activitatea firmei imbina toate elementele necesare satisfacerii nevoilor clientilor: consultanta, vanzare, service garantie si post-garantie, inchirieri.

Ne straduim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor cu servicii pe masura, clientii nostri beneficiind de consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, service in garantie si post-garantie la cel mai inalt standard. Calitatea serviciilor oferite este confirmata si de certificarea SR EN ISO 9001:2001 obtinuta in anul 2007.

Existam datorita clientilor nostri si prin urmare nu suntem niciodata prea ocupati pentru a le inţelege si satisface cerintele; ne respectam intotdeauna promisiunile si tot ceea ce facem sta sub semnul calitatii, consecventei, dinamismului, deschiderii fata de noutati, grijii fata de colaboratori. Ne straduim să ne dezvoltam si sa ne perfectionam continutul pentru a putea oferi produsele si serviciile solicitate, la un nivel calitativ superior.

Pentru ca numai un produs si servicii de calitate pot duce la obtinerea unor rezultate de calitate...