Secretara / Asistent Manager

MEDITECH SRL

22-02-2007 | EXPIRA LA 28-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluare si directionare apeluri telefonice
- primire, directionare si gestionare corespondenta;
- tehnoredactarea de materiale;
- întocmire rapoarte si situatii operative in Excel;
- gestionare, centralizare si arhivare documente;
- utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax, copiator;
- atributii administrative;
- furnizare de informatii si acordarea suportului in orice probleme;
- îndeplineste alte sarcini conexe care ii sunt atribuite.


CERINTE

Angajatul nostru ar trebui sa aiba:

- cunoasterea aprofundata a suitei Office (Word, Excel) - minim 1 an experienta
- experienta in utilizarea calculatorului (Internet, e-mail, aplicatii uzuale)
- cunostinte generale de IT
- limba engleza nivel avansat ¿ scris, vorbit, conversatie (nontehnic)
- viteza de scriere la tastatura 40 cuvinte/minut
- permis de conducere categoria B
- abilitati de comunicare, organizare
- experienta in relatiile cu clientii
- ambitie, hotarare, imaginatie, spontaneitate, intuitie, adaptabilitate
- capacitate de coordonare, analiza si sinteza
- capacitatea de a avea initiativa
- capacitate de a sesiza, accepta, învata si aplica noul.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv.
- Tichete de masa
- Mediu de lucru cu înalte standarde profesionale
- Telefon mobil cu minute incluse


DESCRIEREA FIRMEI

Firma MEDITECH a fost înfiinata in anul 2002 ca o necesitate, in urma schimbarilor survenite in domeniul politicii sanitare din România, reusind in numai 4 ani de existenta, prin promptitudine si profesionalism, sa câstige o clientela constanta si numeroasa.
MEDITECH este partener si distribuitor unic al urmatorilor producatori de aparatura medicala: Surgiris (Franta), MARP (Polonia), Bionics (Korea), Discher (Germania), Anetic Aid (Marea Britanie), Fjordblink (Danemarca), Cardiac Science (SUA)