Director Dep. Audit Intern

ATP EXODUS

29-07-2013 | EXPIRA LA 28-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Directorul departamentului Audit asigura suportul financiar, analitic si operational managementului companiei. Acesta pozitie lucreaza cu structura de top management din cadrul firmei pentru a dezvolta proiecte de imbunatatire a proceselor organizationale si de reducere a costurilor.

Sarcini si responsabilitati primare
• urmareste si preintampina incalcarea dispozitiilor legale in vigoare si a procedurilor interne ale societati prin actiuni de audit intern si control financiar
• intocmeste si supune aprobarii Programul anual de audit si organizeaza desfasurarea activitatii de control, prin efectuarea auditului si a inspectiilor inopinante sau in stadii prestabilite
• monitorizeaza si verifica legalitatea si regularitatea operatiunilor efectuate de catre angajatii societatii,
• analizeaza procesele de management financiar derulate in interiorul societatii si intocmeste propuneri de optimizare,
• realizeaza analize de cost pentru produsele si serviciile companiei,
• contribuie la performanta economica a companiei furnizand analize si consultanta de specialitate,
• elaboreaza rapoarte, analize, auditand activitatea curenta si propunand solutii de imbunatatire a productivitatii si eficientei companiei.
• actioneaza pentru a proteja elementele patrimoniale bilantiere si extrabilantiere ale organizatiei si de a identifica metodele de prevenire a fraudelor si a pierderilor de orice fel


CERINTE

Cunostinte si abilitati necesare
• cunoasterea foarte buna a aspectelor financiare, contabile si juridice specifice unei companii private
• interesul de a se dezvolta intr-o companie dinamica
• capacitatea de a rezolva probleme deosebite si de asumare decizii
• abilitatati de rol dezvoltate si de relationare cu toate nivelurile ierarhice ale companiei
• abilitati de comunicare concisa si clara, eficienta
• cunostinte avansate de MS Excel si sisteme ERP (SAP este un avantaj)
• capacitatea dovedita de a furniza analize ad hoc
• abilitatea de a analiza datele pentru a detecta neconformitatile si inexactitatile
• capacitate de organizare a echipei si a propriei activitati, bun management al timpului

Educatie si experienta necesara
- licentiat/a in domeniul economic - Contabilitate sau Management financiar
- specializari in management financiar sau controlling
- cel putin 3 ani experienta profesionala in analiza financiara/control financiar/audit intern
- foarte bune cunostinte de limba engleza scris si vorbit
- permis de conducere
- disponibilitate la deplasari
- domiciliul in Baia Mare


DESCRIEREA FIRMEI

ATP Exodus este o idee frumoasa devenita business de succes pe piata auto din Romania. Am inceput cu import si distributie de piese pentru camioane si ne-am dezvoltat continuu. Azi, oferim o gama complexa de produse si servicii pentru autovehicule prin Centrele Autorizate de Vanzari si Service pentru marci de renume: Mercedes-Benz, Mazda, Opel si MAN, si nu in cele din urma, importul si distributia de piese camioane pentru Romania, Serbia, Bulgaria, Ungaria.

Suntem o organizatie orientata catre dezvoltare personala si profesionala, in care oamenii isi sporesc capacitatea de a obtine rezultatele pe care le doresc cu adevarat, in care sunt create noi tipare de gandire, in care aspiratiile colective nu sunt ingradite si in care angajatii practica in continuu munca in echipa, beneficiind astfel de avantajele sinergiei.
Ne raportam la valori morale si standarde de lucru performante si fiecare actiune se concretizeaza intr-un plus de profesionalism si rezultate eficiente in serviciile oferite clientului.
Valoarea companiei consta in indeplinirea cu seriozitate a responsabilitatilor, atingerea obiectivelor, obtinerea increderii clientilor si, de ce nu, a societatii in ansamblu.

Alatura-te noua si vei fi parte dintr-o echipa "de Incredere"!

www.atp-exodus.com