Team Leader Retention

Xerox

20-05-2016 | EXPIRA LA 19-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordonarea si controlul apelurilor incoming si outgoing; rezolvarea situatiilor escaladate de la asistenti
- Organizarea, planificarea si coordonarea proceselor administrative desfasurate de asistentii RL: dispecerizare situatii, operatiuni tip loializare
- Organizarea, planificarea si coordonarea proceselor de retention proactiv – solicitari de oferte sosite de la clientii postpaid mass-market
- Organizarea, planificarea si coordonarea proceselor de retention reactiv - cereri de reziliere sosite de la clientii postpaid mass-market
- Analizeaza, raporteaza si evalueaza indicatorii de performanta ai echipei, propune actiuni corective si planuri de actiune pt imbunatatirea rezultatelor, analizeaza rezultatele vs obiectivele fixate, monitorizeaza activitatea asistentilor
- Gestioneaza activitati de ordin administrativ referitor la completarea pontajelor, aprobarea si trimiterea la timp a documentelor angajatilor din subordine, catre departamentul HR
- Monitorizare si evaluare subordonati, recrutare, fedback si suport permanent pt imbunatatirea rezultatelor; training on-the-job pentru noii-sositi; identificare nevoi de training si solicitarea lor catre dep specializat; motivare subordonati


CERINTE

Lb engleza – fluent
- MS Office
- Absolvent studii superioare
- Experienta relevanta in Customer Service
- Abilitati de comunicare
- Customer focus
- Munca de echipa
- Abilitatea de a livra rezultate
- Gândire analitica
- Dezvoltarea si instruirea celorlalti


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant
- Bonuri de masă
- Asigurare de viață și abonament medical privat
- Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
- Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
- Formare inițială și formare continuă
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
- Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.