Team Leader echipa Service Desk - Bacau

SCC Services Romania

26-07-2013 | EXPIRA LA 26-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele responsabilitati:

*In calitate de Team Leader:

- Se asigura ca toate incidentele sunt coordonate sub limitele de timp stabilite de contracte
- Ofera asistenta in toate situatiile dificile prezentate de membrii echipei
- Constituie primul punct de escalada
- Intocmeste rapoarte de activitate conform cerintelor managementului
- Documenteza reclamatiile primite si stabileste raspunsurile, corectiile si actiunile corective necesare
- Verifica procedurile operative asigurand acuratetea acestora, initiaza proceduri operative
- Initiaza procesul disciplinar impotriva subordonatilor care incalca regulile si/sau regulamentele privitoare la activitate
- Verifica si monitorizeaza toate activitatile si rapoartele echipei;
- Contribuie la imbunatatirea serviciilor propunand solutii pentru eficientizarea activitatii echipei;
- Intocmeste raportul lunar de performanta si il comunica in intervalul de timp stabilit;
- Se asigura ca toata documentatia si procedurile utilizate sunt actualizate si disponibile in orice moment;
- Verifica disponibilitatea echipei astfel incat sa acopere corespunzator programul de lucru stabilit;
- Asigura training si ofera feedback echipei;

*In calitate de inginer operational:

- Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidente aparute
- Asigura suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA)
- Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite
- Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor pana la solutionarea acestora
- Actioneaza ca suport tehnic pentru inginerii de teren
- Monitorizeaza si raporteaza incidentele si problemele semnalate, propune solutii pe termen mediu si lung
- Identifica orice cerinta particulara a clientului
- Decide impactul asupra activitatilor (urgenta sau incident)
- Inregistreaza incidentele si cererile clientilor in sistemul de gestionare a semnalarilor
- Actualizeaza inregistrarile cu detaliile tuturor actiunilor intreprinse si cu noile informatii obtinute
- Ofera solutii prin telefon, mail sau conexiune la distanta pentru incidentele si cererile specifice nivelului 2 sau inferior in limitele de timp stabilite (SLA)
- Transfera semnalarile care depasesc atributiile nivelului 2 spre grupurile responsabile pentru solutionarea acestora


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

Abilitati:
- Cunostinte medii hardware (PC)
- Cunostinte peste medie a sistemului de operare Windows (accent pe Windows 7/Server 2008 si Windows XP/Server 2003) si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
- Cunoastere peste medie a pachetului MS Office si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
- Cunostinte peste medie de retelistica (LAN)
- Abilitati de leader
- Atitudine orientata spre client, capacitate buna de relationare prin intermediul telefonului si in scris
- Experienta anterioara in coordonarea unei echipe

Aptitudini:

- Limba ENGLEZA la nivel avansat
- Cunoasterea la nivel avansat a unei alte limbi straine de circulatie europeana constituie avantaj


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

- Se ofera un pachet salarial competitiv si oportunitati de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala de SuCCes:
- Training-uri tehnice de utilizare a instrumentelor de lucru si asupra specificului activitatii
- Mediu de lucru international
- Echipa tanara si dinamica
- Implicarea in proiecte pentru clienti activi pe plan internaţional
- Schimbul de experienta ca si resort al dezvoltarii profesionale
- Sprijin în obtinerea certificarilor de specialitate
- Definirea unui plan de dezvoltare al carierei pe orizontala (specialist) sau pe verticala (manager)
- Pachet de beneficii: servicii medicale private, tichete de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Cel mai mare grup privat european din domeniul it