Team Leader Customer Support

Xerox

10-05-2016 | EXPIRA LA 09-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Doresti sa coordonezi activitatile unei echipe de HelpLine, pentru a oferi servicii de calitate clientilor companiei, la nivelul standardelor acesteia si pentru atingerea obiectivelor de vanzare stabilite?


Responsabilitati:

- Analizeaza performanta calitativa si cantitativa a echipei coordonate prin
supervizarea acesteia si evaluarea performantelor individuale si de echipa;
- Propune imbunatatiri ale procedurilor si intructiunilor de lucru utilizate de echipele de
Help - Line si urmareste actualizarea acestora;
- Asigura existenta cailor de comunicare in cadrul echipei si in exteriorul acesteia prin
organizarea de sedinte de informare si participarea la sedinte transversale;
- Ofera suport echipelor de Help-Line, prin raspunsuri la intrebari specifice activitatii;
- Preia si rezolva situatiile specifice escaladate de asistenti;
- Participa la recrutarea personalului necesar in echipele de Help Line;
- Furnizeaza saptamnal, lunar si la cerere rapoarte care reflecta activitatea echipei
coordonate;
- Verifica si valideaza rapoartele de comisionare vanzari pentru echipa din subordine;
- Stabileste obiective SMART si controleaza periodic rezultatele, inclusiv indicatorii
corespunzatori;
- Realizeaza coaching pe traiecte de cariera si planuri de succesiune;
- Identifica nevoile de dezvoltare a subordonatilor directi;
- Propune masuri de dezvoltare si training pentru subordonatii directi si monitorizeaza
realizarea lor conform nevoilor identificate.


CERINTE

- Experienta anterioara intr-o pozitie asemanatoare;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Caracter autonom, flexibil, cu spirit de initiativa;
- Customer focus;
- Cunoastere a pachetului Office.


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial motivant
• Bonuri de masă
• Asigurare de viață și abonament medical privat
• Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
• Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
• Formare inițială și formare continuă
• Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
• Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.