Job expirat
Activitatea unui Operator Call Center consta in furnizarea de informatii catre clientii nostri sau in operarea de baze de date marketing.
Un Operator Call Center va interactiona cu companii multinationale, avand posibilitatea de a se dezvolta intr-un mediu profesional.
Cunoasterea buna a Limbii Germane (constituie un avantaj si cunoasterea Limbii Engleze)
Cunostinte utilizare PC
Abilitati de comunicare si persuasiune
Persoana autonoma, dinamica, cu spirit de initiativa
Mediu de lucru specific unei companii multinationale
Conditii de munca excelente, echipamente de ultima ora
Program de lucru flexibil
Salariu competitiv
Bonusuri si premii specifice campaniilor
Training periodic, intensiv si gratuit
Oportunitati de dezvoltare a carierei
XL WORLD ofer¿ servicii profesionale pentru gestionarea ¿i consolidarea rela¿iilor cu clien¿ii: telemarketing (campanii pentru atragerea, fidelizarea ¿i reactivarea clien¿ilor), cercet¿ri de pia¿¿, sondaje electorale, stabilirea întâlnirilor de afaceri, gestionarea numerelor verzi, infoline pentru produse ¿i servicii, asisten¿¿ tehnic¿ de specialitate, asisten¿¿ pre/post vânzare, back office, solu¿ii de call center la cheie.