Manager Vanzari Regionale Est

Telekom Romania Communications S.A.

11-08-2015 | EXPIRA LA 10-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ: Manager Vanzari Retail & Manager Vanzari Directe Rezidential/ Directia Executiva Procese Clienti Romania


SCOP: Asigura, in regiunea alocata, atingerea obiectivelor cantitative si calitative de vanzari si tehnice, conform strategiei din cadrul Directiei Procese Clienti Romania, aplicand tehnici de management adecvate si urmand procedurile si procesele companiei, cu scopul de a atinge obiectivele asumate;colaboreaza eficient cu Operatiunile Regionale, intelegand ca eficienta Regiunii inseamna cumul de peformanta tehnica si comerciala.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

- Coordoneaza la nivel procedural cat si operational activitatile de vanzari fix si mobil segment comercial rezidential, pentru atingerea obiectivelor de afaceri agreate la nivelul Diviziei Managementul Vanzarilor Romania;
- Supravegheaza activitatile de crestere a productivitatii vanzari retail (de ex. procesele de eficientizare vanzari, conversia traficului de mobil in vanzari fixe, designul schemelor de incentivare cross-functionale, proiectele de FTTH, actiunile pilot etc), utilizand la capacitate maxima forta de vanzare si sinergiile cu Operatiunile Regionale;
- Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatile de vanzari din regiunea alocata, fiind prezent pe teren minim 50% pentru indeplinirea obiectivelor in concordanta cu politicile si procedurile Companiei pentru canalele de vanzari: magazine (toate categoriile – proprii, franchize, externalizate), D2D, TFD;
- Impreuna cu Operatiunile Regionale analizeaza si implementeaza proiecte mici de dezvoltare, care sa stimuleze vanzarile sau sa creasca eficienta retelei, pentru atingerea veniturilor si un grad ridicat de satisfactie a clientilor;
- Stabileste si urmareste Bugetul lunar al regiunii;
- Imparte obiectivele lunare intre Supervisorii Vanzari Zonale D2D si Supervisorii Vanzari Zonale Retail pe canale de vanzari si categorii de produse;
- Este responsabil cu analiza de profit si pierderi (P&L) pentru fiecare magazin si grupare de vanzare (D2D & Retail) si de propunerea unor actiuni corective acolo unde este cazul;
- Este responsabil cu analiza obiectivelor lunare versus realizari pentru Supervisorii Vanzari Zonale D2D si Supervisorii Vanzari Zonale Retail pentru fiecare canal de vanzare ( magazin, D2D, TFD) si categorie de produs (fix & mobil);
- Participa si este element de decizie in identificarea si evaluarea potentialilor francizori;
- Pregateste si coordoneaza lunar sedinte cu personalul din regiunea alocata, actionand ca un manager si coach pentru optimizarea performantelor subalternilor directi;
- Urmareste traseul de lucru stabilit Supervisorilor Vanzari Zonale pentru a optimiza timpul si costurile legate de vizitele in teritoriu;
- Participa in procesul de selectie si de decizie de angajare pentru pozitiile de Supervisori Vanzari Zonale din regiunea alocata;
- Intreprinde toate actiunile necesare pentru scaderea rotatiei personalului de vanzari din magazine si al echipelor D2D formuland initiative concrete si participand activ la aplicarea acestora;
- Verifica implementarea actiunilor menite sa creasca rata de vanzare a serviciilor si produselor fixe in cadrul retelei de vanzare mobile si vice-versa;
- Monitorizeaza activitatile de vanzari directe rezidential (D2D), si de realizarea targetului pe acest canal;
- Raspunde de monitorizarea activitatii companiilor concurente in regiunea alocata si informarea catre structurile organizationale responsabile.


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Minim 5 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 50 persoane cu sau fara raportare directa), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
- Minim 2 ani de experienta in dezvoltarea si implementarea de proiecte.
- Spirit antreprenorial si cunostinte solide comerciale;
- Bune abilitati de analiza financiara;
- Foarte bune cunostinte de analiza si sinteza;
- Bune abilitati manageriale;
- Bune abilitati de planificare si organizare;
- Capacitatea de a lua decizii rapide;
- Orientare spre rezultate si client
- Excelente abilităţi de comunicare;
- Experienţă în formarea şi dezvoltarea unei echipe;
- Abilităţi de abordare şi soluţionare a problemelor;
- Atitudine proactivă si spirit de iniţiativă;
- Cunostinte de limba angleza - nivel avansat;
- Permis de conducere categoria B.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a lucra, invata si te dezvolta intr-un mediu profesionist si international.
Acces la o varietate de programe de training si beneficii;
Iti multumim pentru aplicatia ta! Daca profilul tau se potriveste cu cel cautat, vei fi contactat in perioada imediat urmatoare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.