Manager resurse umane

Phoenix grup

17-08-2015 | EXPIRA LA 16-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul postului:

- coordonarea si conducerea tuturor activitatilor de resurse umane – planificarea resurselor umane, recrutare si selectie, orientare, instruire, stabilirea sistemelor de beneficii si de recompense, protectia muncii; crearea si mentinerea unui climat de lucru care sa faciliteze formarea unei forte de munca stabile si eficiente;

Sarcini si responsabilitati:

- planifica activitatile de resurse umane;
- organizeaza munca personalului din departamentul de resurse umane;
- recruteaza, intervieveaza si selecteaza angajati pentru posturile vacante;
- asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei;
- formuleaza si comunica angajatilor programele de recompensare;
- planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie;
- tine evidenta documentatiei necesare activitatilor departamentului, privind salarizarea, asigurarile sociale,fluctuatia de personal,angajari, promovari, transferuri si plecari din organizatie;
- investigheaza accidentele de munca si recomanda masurile corespunzatoare;
- intermediaza raporturile dintre angajati si conducerea firmei;
- realizeaza studii de piata pentru determinarea nivelului salariilor oferite de firmele concurente;
- intocmeste bugetul pentru activitatile de resurse umane;
- participa la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor;
- redacteaza instiintarile privind terminarea contractului de munca, conduce interviuri de parasire a firmei, pentru a determina cauzele;
- se implica in negocierea si redactarea contractelor colective si individuale de munca, alaturi de reprezentantii salariatilor;

Relatii organizatorice:

Postul este direct subordonat Directorului General.
Supervizeaza activitatea intregului departament de resurse umane.


CERINTE

- diploma universitara, de preferinta cu specializare in managementul resurselor umane si/sau psihologie;
- minimum 3 ani experienta in acest domeniu;
- capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si motiva oamenii, de a lua decizii;
- abilitati de comunicare;
- cunostinte de limba engleza.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie in domeniul constructiilor atat prin executie cat si prin serviciile de consultanta manageriala oferite.