Asistent relatii clienti

TRIMAX Solutions

01-05-2017 | EXPIRA LA 03-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Esti interfata dintre clienti si compania noastra, adica:
- Preiei solicitarile clientilor nostri si le ditribui catre colegii care ii pot ajuta; oferi informatii privind serviciile si produsele companiei,
- Emiti facturi/facturi proforme pentru lucrarile executate si le inmaneaza clientilor sau le transmite catre acestia prin e-mail.
- Tine permanent legatura cu clientii, informandu-i asupra statusului comenzilor si datei de finalizare a acestora si/sau pentru rezolvarea oricaror probleme legate de solicitarile lor
- Intocmeste si trimite oferte comerciale clientilor
Asigura suportul administrativ pentru departamentul din care face parte. adica:
- Preia apelurile telefonice si le distribuie in cadrul departamentului
- Mentine la zi baza de date cu clientii si solicitarile acestora
- Asigura fluxul documentelor in cadrul departamentului (copiere, distribuire, arhivare)


CERINTE

- Interes si disponibilitate de a lucra cu clienti
- Abilitati de comunicare (constructiva, deschisa)
- Abilitatea de a gestiona situatii tensionate si/sau presante
- Capacitatea de a-ti planifica si organiza in mod eficient propria activitate
- Onestitate, implicare, adaptabilitate
- Minim studii medii
- Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office


BENEFICII OFERITE

- Posibilitati de dezvoltare profesionala si de promovare
- Training, privind produsele si serviciile companiei si relationarea cu clientii conform specificului TRIMAX;
- Salariu raportat la nivelul de experienta, cunostinte si aptitudini;


DESCRIEREA FIRMEI

Buna,
Noi suntem TRIMAX si dorim sa facem echipa.
Mai intai sa iti spunem cateva cuvinte despre noi:

De 6 de ani clientii, angajatii si colaboratorii sunt partenerii nostri in tot ce facem. Fara ei nu am fi ajuns aici. Daca pasiunea, dorinta de a-i ajuta pe ceilalti, respectul pentru tot ceea ce te inconjoara sunt importante pentru tine, te asteptam in echipa noastra.