Team Leader D2D Arad

Telekom Romania Communications S.A.

02-03-2016 | EXPIRA LA 01-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Crearea, mentinerea si cresterea portofoliului de clienti si a valorii abonamentelor contractate, prin interactiunea directa cu acestia (telefonic, pe teren sau in sediile companiei); oferirea suportului pentru solutionarea problemelor contractuale precum si promovarea ofertelor comerciale Telekom Romania Communications

ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI:
• Formeaza agenti de vanzari;
• Asigura suport in vanzare pentru agentii din subordine;
• Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor ce le-au provocat si gaseste solutii corective concentrandu-se pe implementarea imediata a acestora;
• Asigura sesiuni lunare individuale de coaching persoanelor din echipele de vanzari D2D din
• Judetul/Judetele alocate, pentru o performanta optima;
• Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor (minim 90%) pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor;
• Furnizeaza organizatiei feedback din piata in mod activ;
• Participa la programe de pregatire si perfectionare oferite de companie si pune in practica cunostintele insusite;
• Tine evidenta condicii de prezenta si a pontajului in format electronic precum si a registrului intrari-iesiri;
• Se deplaseaza la clienti, cu ajutorul autovehiculelor puse la dispozitie de societate.

Contractul de angajare va fi incheiat printr-o companie partenera.


CERINTE

• Studii superioare in domeniul comercial/economic reprezinta un avantaj
• Experienta in interactiunea cu clientii de minim sase luni
• Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
• Permis de conducere categoria B fara penalizari - in situatia in care i se pune la dispozitie autoturism
• Abilitati de comunicare si negociere
• Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza
• Capacitate de focalizare pe detalii
• Rezistenta la lucru in conditii de stress;
• Orientare catre client
• Disponibilitate deplasari.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.