Job expirat
- intocmirea corecta a dosarelor individuale ale angajatilor;
- prelucrarea contractelor individuale de munca;
- administrarea actelor de personal;
- selectia si recrutarea de personal;
- administrarea activitatii de angajare.
- studii medii/superioare;
- cunostinte temeinice de legislatia muncii privind raporturile de munca;
- experienta in calculul salariilor;
- certificat inspector resurse umane;
- cunostinte foarte bune operare PC(MS-Office);
- abilitati de comunicare si lucrul in echipa;
- gandire organizata,analitica si flexibila;
- salariu atractiv;
- training de specialitate;
- oportunitatea unei cariere intr-un concern international;
- sistem informatic performant si logistica moderna.
SELGROS este una dintre cele cele mai de succes firme Cash&Carry din Europa fiind prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 2001. In prezent detinem 17 magazine: unul in Brasov, trei in Bucuresti, cate unul in Constanta, Targu-Mures, Timisoara, Oradea, Cluj-Napoca, Arad, Craiova, Ploiesti, Bacau, Suceava, Iasi, Galati si Braila.