CONSULTANT VANZARI DIRECTE; ASSISTANT MANAGER

CONFIDENTIAL

09-11-2007 | EXPIRA LA 09-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

CONSULTANT VANZARI DIRECTE - jud. Timis, jud. Arad, jud. Caras-Severin, jud,. Hunedoara:
- vanzare directa de servicii si produse de telefonie mobila Vodafone pentru persoane juridice;
- cauta si stabileste contacte cu potentialii clienti din zona alocata;
- identifica noi oportunitati de realizare contracte;
- creeaza si intretine o retea zonala de vinzari directe in domeniul serviciilor de telefonie mobila;
- obtine rezultate si dezvolta cota de piata prin realizarea si chiar depasirea obiectivelor stabilite;
- negociaza solutiile oferite catre clienti;
- urmareste incasarea terminalelor dupa incheierea contractelor;
- servicii post-vanzare;
- semnaleaza schimbarile de marketing ale concurentei si transmite informatiile catre superior;
- respecta si aplica politica companiei.

ASSISTANT MANAGER - in sediul din Timisoara:
- gestionarea apelurilor telefonice;
- pregatirea si actualizarea agendei de intalniri, programari, rezervari etc.;
- telesales – stabilirea de intalniri pentru echipa de vazari;
- promovarea ofertelor firmei si oferirea de informatii de baza clientului;
- pregatirea intalnirilor de afaceri;
- gestionarea aprovizion¿rii cu marfa, materiale consumabile, birotica, produse de protocol etc;
- organizarea si arhivarea documentelor;
- redactarea a diverse documente;
- crearea si updatarea de prezentari si materiale pentru a ajuta activitatile firmei;
- gestionarea fluxului de documente si rezolvarea eventualelor probleme aparute;
- raportarea direct catre manager a coordonarii, organizarii activitatii lui zilnice.


CERINTE

CONSULTANT VANZARI DIRECTE - jud.Timis, jud. Arad, jud. Caras-Severin, jud. Hunedoara:
- studii medii/superioare;
- seriozitate ¿i perseverenta;
- tinuta business;
- experianta în domeniu;
- spirit competitiv;
- permis de conducere categoria B, experienta minima 1 an (masina constituie un avantaj);
- foarte bune abilitati de planificare, comunicare si negociere;
- persoana dinamica,entuziasta, rezistenta la stres;
- disponibilitate de a se deplasa intens in zona alocata;
- invatabil si deschis spre nou;
- flexibilitate, ini¿iativ¿, spirit de echipa;
- personalitate deschisa, adaptabilitate si relationare profesionala atat cu clientii potentiali, cat si cu echipa (colegi, superiori, alte departamente);
- abilitati de a stabili si pastra pe termen lung relatii cu oamenii;
- capabil de oferirea de solutii pentru client intr-un timp scurt;
- cunostinte operare calculator si periferice;
- proactiv si orientat spre rezultate;
- aptitudini tehnice.

ASSISTANT MANAGER - in sediul din Timisoara:
- studii medii / superioare;
- prezenta placuta;
- limbi straine: engleza;
- aptitudini organizatorice;
- abilitatea de a lua decizii administrative si procedurale;
- cunoasterea si utilizarea corecta a echipamentelor de birou (telefon, fax, imprimanta, copiator, etc.);
- cunostinte avansate operare PC: Windows, Office, Email;
- atentie la detalii;
- foarte bune abilitati de organizare, comunicare si de relationare interpersonala;
- abilitate de a lucra sub stres si de a rezolva sarcini multiple in acelasi timp;
- atitudine pozitiva si de rezolvare a problemelor.


BENEFICII OFERITE

CONSULTANT VANZARI DIRECTE - jud. Timis, jud. Arad, jud. Caras-Severin, jud,. Hunedoara:
- pachet salarial atractiv corelat cu realizarile individuale;
- telefon de serviciu;
- posibilitate de cariera;
- traininguri profesionale de vanzari;
- mediu de lucru dinamic;
- program flexibil;
- cooptarea in cadrul unei echipe performante de vanzari;
- beneficii ale unui program de loializare in cadrul firmei;
- posibilitate de masina de serviciu;
- invatabil si deschis spre nou.

ASSISTANT MANAGER - in sediul din Timisoara:
- mediu de lucru placut;
- salariu fix + comision din realizarile firmei;
- echipa tanara si profesionista.


DESCRIEREA FIRMEI

Cei interesati sunt rugati sa trimita
CV-ul cu poza ¿i scrisoare de intentie,
NUMAI la adresa de email: office.pws@gmail.com.
Aplicatia netrimisa la adresa de email mentionata mai sus, NU se ia in considerare!

Informatii la telefon: 0728 33 22 11.

O firma in plina dezvoltare, care ofera:
- SOLUTII IT&C:
TELEFONIE MOBILA de voce si date la un raport optim calitate/pret;
ECHIPAMENTE DE BIROU: computere, componente, imprimante, faxuri, copiatoare, noi si reconditionate, consumabile etc., inclusiv IN RATE pentru persoane fizice si juridice.

- CONSULTANTA FINANCIARA SI JURIDICA; intocmim DOSARE DE CREDIT pentru persoane fizice si juridice.

Politica noastra este in beneficiul clientului pentru a gasi solutiile cele mai intelepte, grija reala fata de client.