Director Comercial-Medias

ISG ROMANIA SRL

04-07-2007 | EXPIRA LA 03-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Urmareste si verifica executia in conformitate cu contractul, urmareste relatia contractuala de la faza de ofertare pana la faza de receptie finala
-Raporteaza incadrarea in termenele contractuale: timp/buget/profit/tehnic, intocmeste graficele de executie
-Coordoneaza activitatea de aprovizionare prin selectia de furnizori, contractarea de servicii si furnizare de materiale
-Urmareste implementarea politicilor de calitate si de management al mediului in cadrul compartimentelor coordonate
-Urmareste incadrarea in consumuri prin Dep. Aprovizionare. Urmareste incadrarea in buget financiar si de timp prin managerii de proiect
-Elaboreaza necesarul anual de lucrari, corelat cu productia programata si cu activitatile anexe.(BVC)
-Urmareste si coordoneaza activitatea de prospectare a pietei interne si externe pentru contractarea de lucrari
-Urmareste si verifica activitatea de promovare a serviciilor sucursalei pe piata interna si externa prin reclama
-Urmareste evolutia pe piata a serviciilor sucursalei si initiaza realizarea de noi servicii
-Urmareste si coordoneaza analiza ofertei si/sau contractului si inregistrarea rezultatelor analizei
-Urmareste si verifica elaborarea ofertelor pentru licitatii, intocmirea listei cu cantitatile de lucrari si servicii, a listelor de consumuri
-Urmareste si verifica proiectele in vederea incheierii contractelor
-Verifica si vizeaza contractele incheiate de sucursala, (altele decat cele elaborate de catre Departamentul Marketing)
-Reprezinta societatea in relatiile cu clientii si furnizorii pentru contractele in derulare
-Urmareste organizarea si actualizarea bazei de date cu privire la preturile furnizorilor interni si externi
-Urmareste si verifica intocmirea actelor aditionale pentru contractele incheiate
-Elaboreaza situa]ii cu privire la cheltuielile pe diferite intervale de timp (lunare, saptamanale, etc.)
-Analizeaza planul anual de audituri interne specifice compartimentului si face propuneri
-Elaboreaza fisele de evaluare a personalului din subordine
-Raspunde de necesitatea, oportunitatea, legalitatea , corectitudinea documentelor intocmite si incadrarea in termene
-Raspunde de respectarea prevederilor Regulamentului Intern si Contractului Colectiv de Munca
-Raspunde de identificarea la timp a licitatiilor sau a cererilor de oferta generale
-Raspunde de incheierea contractelor pentru lucrari si servicii incheiate de sucursala
-Raspunde de mentinerea la zi si difuzarea documentatiei tehnice necesare realizarii productiei
-Raspunde de asigurarea si negocierea contractelor cu subcontractantii selectati pentru executarea lucrarilor


CERINTE

-Absolvent studii superioare in domeniul constructii;
-Absolvent al unui curs de Management Financiar, Managementul Calitatii, audtori interni si de Managementul Proiectelor
-Minim 1 an experienta in coordonarea lucrarilor de ofertare, contractare
-Cunostinte de Protectia Muncii , Protectia Mediului
-Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice
-Capacitate de analiza si sinteza
-Aptitudini de a lua decizii cu promptitudine
-Disponibilitate pentru program prelungit
-Rezistenta la lucrul in conditii de stres


BENEFICII OFERITE

-salariu atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

We are a Romanian-Austrian human resources company present on the Romanian market since 1999.