Despre VivaCALL

VivaCALL este o companie in plina ascensiune cu sediul central in Bucuresti si de 16 luni am deschis inca 2 noi sedii in Timisoara si Irlanda. Pentru cele 2 call centers din Romania vom recruta peste 200 de operatori, buni cunoscatori de limba ITALIANA nivel B2/C1. CERINTE: Abilitati excelente de comunicare in limba ITALIANA (B2/C1).
Cunostinte de operare pe calculator
Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil (6 sau 8 ore/zi)Abilitati de negociere si vanzare, abilitati de comunicare (argumentare concisa si logica), persuasiune, dictie, profesionalism, empatie. Experienta in sfera vanzarilor sau a relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj, dar, nu este necesara experienta in call center RESPONSABILITATI:
initiere apeluri telefonice pentru promovarea si vanzarea produselor noastre clientilor internationali, propunerea de servicii aditionalesondaje telefoniceconsultant marketing/agent vanzari web pentru servicii GOOGLE, Google MAP, Google+ ITALIAarhivarea clientilor in baza de date, inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente
BENEFICII:Program full time sau part time.
Salariu extrem de motivant (1500+), bonusuri si comisioane substantiale.
Gradinita cu program prelungit si discount 50% pentru copiii angajatilor nostri.Training intensiv, periodic (cu team leaders din Italia, Franta, America de Nord, UK, etc) integral platit de catre companie.
Cursuri limba ITALIANA si comunicarePerfectionare profesionala continua cu posibilitati reale de avansare in cariera.

Job-uri:

Aceasta companie nu are oferte de joburi create

Contact

Str. Dr. Iacob Felix nr 70, Bucuresti