44

locuri de munca.

Pagina 1 din 2
Manager dezvoltare parteneriate
  • - Minim 2 limbi straine vorbite din care limba Engleza la nivel avansat;
  • - Experienta intr
  • - o agentie de recrutate ca dezvoltator parteneriate sau recrutor reprezinta un avantaj;
  • - Foarte bune abilitati de organizare, planificare, monitorizare si feedback (in relatia cu partenerii);
  • - Foarte bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonale;
  • - Spirit dezvoltat de observatie a naturii umane si de identificare a problemelor umane;
  • - Tact, capacitate de ascultare, diplomatie;
  • - Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
  • - Proactivitate;
  • - Capabil de lucru independent si cu termene scurte;
  • - Concizie in exprimare in scris si verbal; excelente abilitati de conceptie sintetica si stilistica;
  • - Experienta in redactarea de rapoarte si documente programatice reprezinta un avantaj;
  • - Spirit antreprenorial si deschidere catre solutii inovatoare;
  • - Rezistenta la stres si la munca sustinuta;

2 posturi disponibile (9 aplicanti)

06-05-2016 Brasov
Manager dezvoltare parteneriate
  • - Minim 2 limbi straine vorbite din care limba Engleza la nivel avansat;
  • - Experienta intr
  • - o agentie de recrutate ca dezvoltator parteneriate sau recrutor reprezinta un avantaj;
  • - Foarte bune abilitati de organizare, planificare, monitorizare si feedback (in relatia cu partenerii);
  • - Foarte bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonale;
  • - Spirit dezvoltat de observatie a naturii umane si de identificare a problemelor umane;
  • - Tact, capacitate de ascultare, diplomatie;
  • - Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
  • - Proactivitate;
  • - Capabil de lucru independent si cu termene scurte;
  • - Concizie in exprimare in scris si verbal; excelente abilitati de conceptie sintetica si stilistica;
  • - Experienta in redactarea de rapoarte si documente programatice reprezinta un avantaj;
  • - Spirit antreprenorial si deschidere catre solutii inovatoare;
  • - Rezistenta la stres si la munca sustinuta;

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

06-05-2016 Brasov
Secretara
  • - acorda atentie la detalii
  • - abilitati de comunicare si de organizare foarte bune
  • - cunoasterea limbii engleza este un avantaj.

1 post disponibil (13 aplicanti)

04-05-2016 Oradea
Stifler.ro angajeaza manager
  • - Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață; 2. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește. 3. Să fie deschisă la lucruri noi, suntem o firmă de start
  • - up. (să accepte provocările) 4. Să fie organizată… foarte organizată! 5. Să știe engleză la un nivel AVANSAT. Acest aspect este foarte important pentru că business
  • - ul va fi in curand international si majoritatea partenerilor nostri sunt externi; 6. Să fie atentă la detalii… foarte atentă! 7. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă; 8. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect); 9. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei; 10. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să managereze eficient echipa; 11. Să iubească să muncească; 12. Sa fie punctuală; 13. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă – da. De când avem nevoie? Cât mai repede. Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra intr
  • - un business de nivel international și te potrivești descrierii de mai sus, trimite
  • - ne un mail cu CV
  • - ul tău (cu poză și cont de Facebook) la adresa aa@stifler.ro și scrie în e
  • - mail și răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce crezi că eşti potrivit/ă pentru acest loc de muncă? (răspunsul tău te poate descalifica din start!) Menționam că persoana care va avea acest job va lucra la cel mai mare business hub din Suceava

1 post disponibil (3 aplicanti)

02-05-2016 Suceava
Consilier despagubiri AGENT/MANAGER pe tot teritoriul Rom...
  • - grad înalt de adaptare la munca în echipă,
    - deprinderea de a descoperii potentialii clienti,
    - orientarea spre success si dorinta de a
  • - si largi bagajul de cunostinte,
    - persoană dinamică, punctuală, eficientă, organizată, optimistă și cu simț de răspundere.

100 posturi disponibile (27 aplicanti)

30-04-2016 BUCURESTI Alte orase
Brand Manager
  • - limba engleza
  • - cunostinte solide de MS OFFICE
  • - aptitudini si cunostinte manageriale
  • - abilitate in a
  • - si seta prioritatile
  • - orientat spre respectarea deadline
  • - urilor impuse de catre directorul general
  • - persoana dinamica, entuziasta
  • - spirit de echipa
  • - rezistenta la stres
  • - abilitati de comunicare si de prezentare
  • - gandire analitica
  • - cursuri de specialitate constituie un avantaj

2 posturi disponibile (243 aplicanti)

Confidential 30-04-2016 Toate orasele
Logistica Management Contabilitate
  • - limba engleza: nivel avansat
  • - cunostinte in domeniile: economie, matematica, MS Office (Word, Excel)
  • - experienta in domeniu constituie avantaj

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

05-05-2016 Brasov
Colaborare Part time Manager Bucuresti
  • - Persoana care isi doreste confort financiar si independenta in activitate!
  • - Ambitia de a invata si de a deveni un cat mai bun profesionist;
  • - Perseverenta in atingerea obiectivelor, abilitati de analiza si planificare;
  • - Spirit de echipa si personalitate dinamica.
  • - BUNE ABILITATI DE COMUNICARE, PLANIFICARE SI ORGANIZARE Experienta in vanzari directe si in special in ASIGURARI/produse financiare este un mare avantaj; Studii minim Liceul
  • - Sudiile superioare sau aflate in desfasurare

6 posturi disponibile (5 aplicanti)

Confidential 04-05-2016 BUCURESTI Alte orase
MANAGER Franciza Personala zona MOLDOVA
  • - Perseverenta in atingerea obiectivelor, abilitati de analiza si planificare; Cautam persoane ambitioase,inteligente,deschise la nou si dornice sa cistige bani si mai ales de a forma echipe si a conduce organizatii.
  • - Spirit de echipa si personalitate dinamica.
  • - BUNE ABILITATI DE COMUNICARE, PLANIFICARE SI ORGANIZARE Se adreseaza :
  • - oamenilor de AFACERI care vor diversificarea activitatilor si surse alternative de profit.
  • - SALARIATILOR
  • - care vor sa
  • - si construiasca o alternativa
  • - o afacere proprie in timpul liber pe linga servici sau un cistig suplimentar.
  • - STUDENTILOR
  • - ;care sunt deschisi la nou si vor sa invete de la zero o afacere la cheie.

5 posturi disponibile (0 aplicanti)

Confidential 02-05-2016 Bacau Alte orase
Junior Accountant (with Italian)
  • - Bachelor's Degree (accounting)
    - Must be committed to a career in accounting/finance
    - Interested in ACCA / CIMA
    - Microsoft Excel (advanced
  • - Vlookup, Pivot tables, etc)
    - Advanced English and Italian – both in written and speaking

1 post disponibil (1 aplicant )

28-04-2016 BUCURESTI

44 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Asistent Manager
  • - studii superioare
  • - excelente abilitati de comunicare (scris, vorbit)
  • - cunostinte foarte bune de limba engleza
  • - cunoasterea programelor din pachetul MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • - responsabilitate, ordine, corectitudine, seriozitate
  • - capacitate de adaptare si invatare rapida
  • - atentie la detalii

1 post disponibil (11 aplicanti)

27-04-2016 BUCURESTI
Reprezentant teritorial
  • - Cerinte:
  • - Entuziasm
  • - persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala si personala
  • - nevoia unor venituri peste medie
  • - creativitate si initiativa in a gasi potentiali clienti
  • - capacitate de invatare si adaptare rapida la un mediu de lucru dinamic
  • - persoana comunicativa, energica, pozitiva, organizata
  • - excelente abilitati de comunicare
  • - atitudine pozitiva si focalizata catre atingerea obiectivelor
  • - cunostinte bune de limba engleza
  • - operare PC (Internet, MS Office)
  • - studii superioare
  • - calculator si conexiune la internet
  • - experienta in vanzare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie)

3 posturi disponibile (8 aplicanti)

Confidential 27-04-2016 BUCURESTI Alte orase
Specialist Workout
  • - Cerințe generale pentru candidat:
  • - studii superioare economice sau juridice finalizate;
  • - experiență în sistemul bancar de minim 3 ani in creditare persoane juridice, recuperare/colectare, adiministrare de credite, inolvență/faliment.
  • - experiență în a analiza societati aflate in dificultati financiare
  • - bune abilități de vânzare și negociere
  • - orientat catre atingerea obiectivelor și respectarea termenelor limită;
  • - cunoştinţe foarte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • - excelente abilități pentru lucrul în echipă;
  • - gândire stategică,
  • - capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii;
  • - bune abilităţi de comunicare si relationare;
  • - pro
  • - activ, flexibil si adaptabil;
  • - organizat, serios, responsabil, rezistent la stres;
  • - capacitate de asimiliare rapidă de noi cunoștințe;
  • - cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat.

1 post disponibil (8 aplicanti)

27-04-2016 BUCURESTI
Chief Accountant - for Relocation in Hungary
  • - Adecco Permanent Placement is recruiting on behalf of its client, an important company from the real estate industry, a Chief accountant for the Romanian finance operation with relocation in Budapest, Hungary.
    - We are looking for an experienced chief accountant;
    - Better if in the real estate industry, with experience in JD Edwards Oracle, or similar (SAP) is an advantage;
    - Hungarian language is an advantage, Good English is obligatory;
    - We are looking for a committed person, accountable and responsible – the position is long term in an international stable company;
    -The person needs to be pro
  • - active in identifying risks and solutions. Keeping contacts with auditors and other service providers (tax advisers, suppliers, tenants);
    - Relocation cost will be provided
  • - up to one month rental and transition costs;
    - Part of the package includes Bonuses – discretionary and depends on performance – but usually up to 3 months’ salary;
    - We provide excellent environment of work, with relatively small and very professional team;
    - From time to time there might be some travelling needed to Bucharest. Our Romanian office is located there, but also the Romanian companies will be registered there.

1 post disponibil (0 aplicanti)

27-04-2016 Cluj Napoca Alte orase
Supply Chain Manager
  • - Adecco Permanent Placement is recruiting on behalf of its client, an important company from manufacturing industry, a Supply Chain Manager for the site located in Medias, Sibiu County .
    - Proven experience in materials managements, ERP / MRP implementation and pull systems implementation;
    - At least 3 years on a similar position in a production facility is highly required;
    - Solid management experience proven in motivating and leading an efficient team;
    - Very good knowledge of managing inventories in order to improve turns;
    - Excellent leadership skills;
    - University degree;
    - Good command of English;
    - Very familiar with an ERP / MRP system;

1 post disponibil (9 aplicanti)

27-04-2016 Alba Iulia Alte orase
Manager Food & Beverages - Industria Hoteliera
  • - Adecco Permanent Placement recruteaza pentru unul dintre clientii sai, un prestigios lant hotelier, un Manager Operational Food & Beverages in Cluj Napoca. Candidatul ideal:
  • - Experienta relevanta de 1
  • - 2 ani in industria turismului;
  • - Studii superioare finalizate (Avantaj: Turism/Comert sau Comunicare);
  • - Disponibilitate la program prelungit;
  • - Cunostinte de limba engleza
  • - nivel avansat;
  • - Abilitati bune de comunicare, coordonare si atentie la detalii.

1 post disponibil (2 aplicanti)

26-04-2016 Campia Turzii Alte orase
DIRECTOR GENERAL-Companie Distributie Carburanti – MANG...
  • - Nivel de studii: studii superioare, preferabil tehnice/economice DOMICILIUL IN ZONA MANGALIA
  • - CONSTANTA EXPERIENTA ANTERIOARA PE UN POST SIMILAR
  • - IN DOMENIUL OIL&GAS / STATII DISTRIBUTIE CARBURANT / GAZE LICHEFIATE Calificarile/specializarile necesare: – Cunoasterea de limbi straine: limba engleza, nivel avansat; – Operare PC: Word, Excel, Power Point, program de baze de date, navigare internet; – Permis conducere categoria B. – Experienta de lucru necesara: experienta intr
  • - un post similar (minim 5 ani). certificat ANRE – reprezinta un avantaj

1 post disponibil (5 aplicanti)

26-04-2016 Mangalia
Manager marketing –publicitate TIMISOARA ARAD- part t...
  • - Dorinta de realizare a unui venit pasiv care sa duca la Independenta Financiara.
  • - Spirit de echipa si personalitate dinamica Cautam doar persoane motivate cu scopuri si carora le plac provocarile. Persoane comunicative, ambitioase, perseverente responsabile,dornice sa cistige bani si mai ales de a forma echipe .
  • - Dorinta de realizare a unui venit pasiv care sa duca la Independenta Financiara.
  • - Spirit de echipa si personalitate dinamica

5 posturi disponibile (3 aplicanti)

Confidential 25-04-2016 Arad Alte orase
QHSE Leader
  • - Internal Auditor Certificate for ISO TS 16949, ISO 14001
    - Internal Auditor for System Management for Occupational Health and Safety
    - Waste Responsible Course
    - Environmental legislation knowledge
    - Experience on a similar position
    - English skills
  • - medium level
    - Good communication skills

1 post disponibil (2 aplicanti)

25-04-2016 Timisoara
Customer Quality Leader
  • - Technical University Specialization as an auditor in quality and training courses in quality Minimum 5 years of experience in the field (quality management of the projects would be preferred) Advanced knowledge of PC (MS Office, Lotus Notes, SAP) Advanced knowledge of English or/and German Driving license (category B) Capacity of expression, relationships Leadership ability

1 post disponibil (3 aplicanti)

25-04-2016 Timisoara

44 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Manager local Marketing Publicitate - part time
  • - nu se cere experienta, pregatirea se face de firma;
  • - disponibilitate de implicare intr
  • - un domeniu nou;
  • - dorinta de realizare a unui venit pasiv care sa creeze independenta financiara;
  • - ambitie si perseverenta in realizarea telurilor propuse;
  • - spirit de echipa.

15 posturi disponibile (92 aplicanti)

Confidential 21-04-2016 Toate orasele
DIRECTOR GENERAL-Companie Distributie Carburanti – MANG...
  • - Nivel de studii: studii superioare, preferabil tehnice/economice DOMICILIUL IN ZONA MANGALIA
  • - CONSTANTA Calificarile/specializarile necesare: – Cunoasterea de limbi straine: limba engleza, nivel avansat; – Operare PC: Word, Excel, Power Point, program de baze de date, navigare internet; – Permis conducere categoria B. – Experienta de lucru necesara: experienta intr
  • - un post similar (minim 5 ani). certificat ANRE – reprezinta un avantaj

1 post disponibil (3 aplicanti)

20-04-2016 Mangalia
Administrator Tiriac Auto Bacau
  • - Autorizat Responsabil de mediu
  • - Autorizat Fochist
  • - Permis de conducere cat. B reprezinta un avantaj;
  • - Cunoasterea unei limbi straine;
  • - Foarte bune abilitati de comunicare;
  • - Foarte bune abilitati de organizare si coordonare;
  • - Capacitate de analiza si sinteza;
  • - Rezistenta la stres;
  • - Disponibilitate pentru deplasari;

1 post disponibil (6 aplicanti)

20-04-2016 Bacau
Colaborare Part time Manager -Timisoara
  • - Persoana care isi doreste confort financiar si independenta in activitate!
  • - Ambitia de a invata si de a deveni un cat mai bun profesionist;
  • - Perseverenta in atingerea obiectivelor, abilitati de analiza si planificare;
  • - Spirit de echipa si personalitate dinamica.
  • - BUNE ABILITATI DE COMUNICARE, PLANIFICARE SI ORGANIZARE Experienta in vanzari directe si in special in ASIGURARI/produse financiare este un mare avantaj; Studii minim Liceul
  • - Sudiile superioare sau aflate in desfasurare

5 posturi disponibile (1 aplicant )

Confidential 19-04-2016 Arad Alte orase
Regional Manager - Operations ( Crane/ Heavy Industry)
  • - Customer Oriented, Solution driven, Responsible, Entrepreneurial, Continuous improvement and Mutual respect. Job
  • - related (Technical – Knowledge & Skills) Education: Post Graduate Degree/ Diploma in Personnel / Engineer Experience: Minimum 10+ years experience in same field IT Skills MS Office (Word, Excel, Power point, Internet and MS Outlook) Knowledge in ERP system is preferable Language: Good knowledge in English (Writing, Speaking and Understanding) Behavioural: Integrity, Reliability, Punctuality, Discipline, Verbal & Written Communication Skill, Team work, Planning & Organizing, Reliability, Communication, Initiative, Stress Tolerance, Analytical, Presentation Skills

1 post disponibil (1 aplicant )

18-04-2016

44 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: