100

locuri de munca.

Pagina 1 din 4
Accounts Receivable with English
  • - General database skills.
    - General analytical skills.
    - Demonstrated oral and written communication skills.
    - Demonstrated knowledge of leasing concepts, principles and practices.
    - Demonstrated organization and time management skills.
    - Demonstrated negotiating and influencing skills.
    - Communication
    - Flexibility & Change Orientation
    - Service Focus
    - Teamwork
    - Negotiating/Influencing
    - Results Orientation

20 posturi disponibile (9 aplicanti)

19-02-2017 BUCURESTI
Economist
  • - Candidatul ideal trebuie sa aibe o experienta in domeniu de minim 1 an, sa fie capabil sa gestioneze un portofoliu de clienti, avand drept sarcini verificarea documentelor primare, arhivarea acestora, inregistrarea lor in programul de contabilitate in conformitate cu prevederile legale, intocmirea si depunerea declaratiilor lunare/trimestriale, intocmirea situatiilor financiare semestriale/anuale, mentinerea relatiei cu clientii si cu autoritatile statului. Este necesara stapanirea legislatiei in domeniu, cunoasterea limbii engleze scris si vorbit, bune cunostinte de Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, cunoasterea soft
  • - ului de contabilitate Saga reprezinta un avantaj. Experienta in domeniu este obligatorie, asa incat va rog sa aplicati pentru job in masura in care aceasta conditie este indeplinita. (persoana potrivita trebuie sa stie care sunt diferentele intre o SRL platitoare de impozit venit si o
  • - platitoare de impozit profit, care sunt conditiile care te incadreaza intr
  • - una dintre cele doua categorii, care este plafonul pentru inregistrarea in scopuri de TVA, ce inseamna o achizitie intracomunitara si ce presupune din punct de vedere fiscal si contabil etc.). In cadrul interviului se va da un test menit sa stabileasca nivelul de pregatire fiscala si contabila pentru fiecare candidat.

1 post disponibil (0 aplicanti)

19-02-2017 BUCURESTI
Contabil
  • - A absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Contabilitate si Informatică de Gestiune, dar şi liceul cu studii economice; Stăpâneşte limba engleză la nivel conversaţional; De preferat cunoştinţe Saga, Charisma; Deţine cunoştinţe în fiscalitate; Experienţă de la 0
  • - 1 ani; Deţine bune cunoştinţe de PC
  • - pachetul Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Capabil de a prelucra, interpreta şi valorifica informaţiile pentru a lua cele mai bune decizii;
  • - capacitate de concentrare şi prioritizare a sarcinilor zilnice;
  • - ordonat;
  • - indeplineşte sarcinile în termenele stabilite;
  • - capabil de a realiza diverse rapoarte adhoc;

1 post disponibil (2 aplicanti)

17-02-2017 BUCURESTI
Operator calculator facturare
  • - studii medii/ superioare;
  • - bune cunostinte de operare PC;

1 post disponibil (4 aplicanti)

Confidential 17-02-2017 Piatra Neamt
Reprezentant vanzari solutii software
  • - Studii superioare finalizate de preferat in domeniul economic;
  • - Experienta relevanta in vanzari (experienta in vanzari produse software reprezinta un avantaj);
  • - Flexibilitate, adaptabilitate, atitudine proactiva;
  • - Comnicare eficienta (exprimarea clara a ideilor, sustinerea eficienta a unei prezentari)
  • - Abilitati de negociere;
  • - Corectitudine, implicare, seriozitate, responsabilitate;
  • - Permis auto categoria B si disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti dar si in tara.

2 posturi disponibile (9 aplicanti)

17-02-2017 BUCURESTI
Economist
  • - experienta in contabilitate de cca/minim 1
  • - 3 ani
  • - cunostinte de utilizare ale unuia dintre programele specializate SAGA,WinMentor, CIEL, Wizcount
  • - experienta evidenta contabila minim 1 an.
  • - bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
  • - studii medii de specialitate sau studii superioare financiar
  • - contabile
  • - cunostinte PC (MS Office
  • - bune cunostinte de limba engleza;
  • - cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
  • - abilitati de organizare si planificare
  • - meticulozitate si acuratete
  • - spirit analitic, lucrul in echipa
  • - seriozitate

2 posturi disponibile (10 aplicanti)

16-02-2017 BUCURESTI Alte orase
Contabila
  • - Experienta in contabilitate
  • - utilizarea programului de contabilitate SAGA

1 post disponibil (6 aplicanti)

15-02-2017 BUCURESTI
Asistent Manager
  • - Persoana inteligenta, responsabila, serioasa, dornica sa invete.

1 post disponibil (17 aplicanti)

15-02-2017 Focsani
Contabil
  • - experienta in contabilitate de cca/minim 2
  • - 3 ani
  • - experienta evidenta contabila minim 2 an.
  • - bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
  • - studii medii de specialitate sau studii superioare financiar
  • - contabile
  • - cunostinte PC (MS Office
  • - cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
  • - abilitati de organizare si planificare
  • - meticulozitate si acuratete
  • - spirit analitic, lucrul in echipa
  • - seriozitate

1 post disponibil (7 aplicanti)

15-02-2017 BUCURESTI
Angajam economist cu experienta
  • - studii superioare
  • - aspect fizic placut
  • - personalitate comunicativa, dinamica, ambitioasa, proactiva
  • - excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa
  • - experienta in contabilitate minim 3 ani constituie avantaj
  • - cunostinte operare PC, in special excel
  • - abilitatea de a rezolva probleme
  • - motivatie si orientare spre rezultate
  • - limba straina constituie avantaj

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

13-02-2017 Cluj Napoca

100 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Director financiar-contabil
  • - experienta in domeniu

1 post disponibil (9 aplicanti)

13-02-2017 Buzau
Economist / contabil
  • - Legislatie financiara contabila
  • - Cunostinte solide de contabilitate
  • - Cunostinte solide operare PC : Word , Excel , Internet
  • - Cunostinte de operare REVISAL
  • - Cunostinte de operare in program de contabilitate SAGA .

1 post disponibil (2 aplicanti)

13-02-2017 Odobesti
Chief Accountant
  • - University graduate (Economics);
    - Relevant professional experience over 5 years in a similar position, preferable in a production company;
    - Chartered Accountant is a must (CECCAR);
    - EU VAT, intra
  • - community acquisitions and deliveries knowledge, tax and accounting matters;
    - Calculation and registration non
  • - resident taxation knowledge;
    - Fluency in English is a must, German is an advantage;
    - Very good command of Excel, SAP;
    - Very good communication skills, problem solver, proactive, organized, able to meet deadlines, diplomacy.

1 post disponibil (1 aplicant )

17-02-2017 Brasov
Referent economic - Ramnicu Valcea
  • - Studii economice Experienta in domeniul financiar
  • - contabil constituie un avantaj Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook), SAP si NAVISION Cunostinte cu privire la produsele comercializate Autonomie si capacitate de a evalua situatii complexe Harnic, perseverent, cu initiativa si orientat spre invatare Diplomat, cu bune abilitati de comunicare si gestionare a conflictelor Atentie distributiva, capacitate de analiza si simt dezvoltat al responsabilitatii Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor

1 post disponibil (3 aplicanti)

17-02-2017 Ramnicu Valcea
Economist contabil pentru firma de contabilitate
  • - Cunoastere buna a reglementarilor contabile si a legislatie in vigoare; Studii superioare Engleza
  • - incepator/mediu Word, excel, program de contabilitate
  • - ContabSQL –constituie avantaj Permis auto – da, dar nu obligatoriu Minim 5 ani in departament financiar
  • - contabil sau in cabinet/firma de contabilitate
  • - constituie avantaj Persoana serioasa, constiincioasa, responsabila, adaptabila, abila, maleabila, spirit de echipa, interesata, dornica de a invata si de a se perfectiona permanent, descurcareata, sociabila

1 post disponibil (2 aplicanti)

17-02-2017 BUCURESTI
Economist/ contabil
  • - Studii superioare economice Minim 3 ani experienţă în domeniul contabilităţii şi fiscalităţii Cunoştinţe solide de operare pe calculator (Word, Excel) Cunoaşterea programului SAGA sau deținerea unei calificări profesionale constituie un avantaj Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice Spirit de echipa, perseverenta, proactivitate si orientare spre rezultate; Atentie la detalii.

1 post disponibil (6 aplicanti)

16-02-2017 BUCURESTI
Referent de specialitate financiar - contabilitate
  • - Studii superioare, în domeniul economic/ contabilitate Experientă în domeniul contabil Utilizarea programelor informatice de contabilitate (cunoaşterea programului SAGA reprezinta un avantaj) Operare MS Office nivel mediu Capacitatea de selectie, clasificare si interpretare a informatiilor Buna organizare si planificare a activitatilor

2 posturi disponibile (2 aplicanti)

Confidential 16-02-2017 BUCURESTI
Contabil Sef
  • - Experiență in domeniul finanicar
  • - contabil (minim 5 ani);
    - Studii superioare, cu profil economic;
    - Cunostinte solide de legislatie in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
    - Membru CECCAR
  • - Expert Contabil;
    - Cunoştinte solide de operare PC (Excel; SAP);
    - Cunostinte de limba engleză;
    - Permis cat. B

1 post disponibil (6 aplicanti)

Confidential 16-02-2017 Brasov
Contabil - Contabilitate de gestiune
  • - Experienta de minim 2 ani pe un post similar;
  • - Cunostinte de contabilitate de gestiune;
  • - Cautam o persoana responsabila, serioasa si orientata spre dezvoltarea carierei in acest domeniu.

1 post disponibil (0 aplicanti)

16-02-2017 Cluj Napoca
Economist metodologie contabilă, raportări
  • - Licențiat al unei facultăţi cu profil finanțe
  • - contabilitate
  • - Experiență obligatorie de minim 5 ani
  • - Constituie avantaj experiența bancară
  • - Cunoștințe economice și financiare
  • - Bune cunoștințe despre bancă
  • - Gândire logică, capacitate de analiză, evaluare, corelare și sinteză a informațiilor
  • - Domiciliul în București

1 post disponibil (4 aplicanti)

16-02-2017 BUCURESTI

100 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Responsabil activitate financiar-contabil
  • - Studii Superioare Economice – licentiat;
  • - Experienta intr
  • - un departament financiar – minim 6 ani, de preferat productie;
  • - Limba Engleza si lb.italiana avantaj;
  • - Bune cunostinte operare PC; avantaj OPEN OFFICE CALC si alte programe specifice contabilitatii computerizate;
  • - Personalitate puternica (indiferent de gen feminin sau masculin) si bine organizata;
  • - Abilitati de comunicare, planificare, coordonare, analiza, sinteza, strategie pe termen lung;
  • - Cunostinte de legislatie financiar
  • - contabila la zi;

1 post disponibil (3 aplicanti)

16-02-2017 Buzau Alte orase
Casier- facturare Cluj-Napoca
  • - Cerinte
  • - Studii medii
  • - Cunostinte operare PC
  • - Cunostinte SAP (constituie un avantaj)

1 post disponibil (1 aplicant )

15-02-2017 Cluj Napoca
Junior Payroll Specialist
  • - Experienta intre 1
  • - 2 ani in calcul salarial si administrare personal
  • - Experienta in lucrul cu companii de dimensiuni mici si medii din domeniii de activitate diferite constituie un avantaj
  • - Cunostinte de limba engleaza (nivel mediu spre avansat)
  • - Foarte bune cunostinte operationale si legislative in domeniul calculului salarial si pontaje
  • - Cunostinte in intocmirea documentelor de personal si gestionare Revisal
  • - Foarte bune cunostinte de MS Excel
  • - Cunosterea programului WizSalary constituie un avantaj. CV
  • - urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro

1 post disponibil (2 aplicanti)

15-02-2017 BUCURESTI
Economist
  • - studii superioare;
  • - cunoastere limba engleza la un nivel conversational;
  • - utilizare calculator (office, excel si word);
  • - capacitate si dorinta de invatare permanenta;

2 posturi disponibile (1 aplicant )

15-02-2017 Giurgiu
Billing Accountant
  • - A Bachelor’s degree in Economy/Accounting field is required;
    - 1+ years of accounting support experience in a professional office environment;
    - Proficient working with Microsoft Office, including Word, Excel, and Outlook;
    - Proficiently able to communicate in English, French is considered an advantage;
    - Team
  • - player with high ethical standards;
    - Strong written, oral communication and interpersonal skills and the ability to work with all organizational levels;
    - Analytical and rigorous, with great attention to detail;
    - Customer centricity;
    - Good time management & able to prioritize;
    - Experience working with Oracle (or any ERP system).

1 post disponibil (3 aplicanti)

15-02-2017 BUCURESTI

100 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 3 4 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: