37

locuri de munca.

Pagina 1 din 2
Consultant Implementare ERP
  • - Cunostinte medii de contabilitate – sa stii sa faci inregistrari contabile, sa stii conturile si cum functioneaza, sa poti citi o balanta/ un bilant
    - Persoana increzatoare, amabila si prietenoasa
    - Abilitati de comunicare si dorinta de a interactiona cu persoane diferite
    - Capacitate de invatare si de integrare a cunostintelor
    - Abilitati de organizare si gestionare a timpului in mod eficient
    - Disponibilitate de deplasari Constituie un avantaj:
    - Cunostinte minime de SQL Server – sa stii ce inseamna si cum se fac intructiunile SQL pentru manipularea datelor, subinterogarile, join
  • - urile etc.
    - Experienta de lucru cu un sistem ERP sau cu un soft de contabilitate
    - Experienta de lucru/interactiune directa cu clientii

5 posturi disponibile (0 aplicanti)

04-10-2017 BUCURESTI
Stii limba rusa? Aplica pentru un post de Consilier Clien...
  • - Varsta acceptata 18
  • - 35, pot fi acceptati si candidatii peste 35 de ani cu aprobarea prealabila a angajatorului
  • - Limbi straine cerute: rusa la nivel avansat sau nativ si engleza, mediu cel putin
  • - Nu se cere calificare sau experienta in prealabil

4 posturi disponibile (1 aplicant )

03-10-2017
Angajam secretara
  • - Studii medii/superioare;
    - Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
    - Cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat sau mediu ( scris, citit
  • - cunoaşterea unei alte limbi străine constituie un avantaj);
    - Cunoaşterea foarte buna a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet;
    - Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
    - Ţinută business;
    - Fluenţă verbală;
    - Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică, pozitiva;
    - Loialitate şi confidenţialitate;

1 post disponibil (0 aplicanti)

20-10-2017 BUCURESTI
Fochist/Frigotehnist - cu experienta
  • - Cautam Fochist cu autorizatie ISCIR pe cazane de abur de medie presiune 16 bari sau Frigotehnist cu experienta in instalatii industriale pe amoniac. Se solicita experienta pe una din cele 2 variante. Program 12/24,12/48.

2 posturi disponibile (0 aplicanti)

19-10-2017 BUCURESTI
Consultant management proiect
  • - Cerinte : studii superioare economice/tehnice si experienta de minim 3 ani in management proiecte finantate prin POR si/sau POSDRU ( POCU )

2 posturi disponibile (0 aplicanti)

ALL CONSEIL 16-10-2017 Iasi
Colaborator- Consultanta achizitii publice
  • - Absolvent studii superioare
  • - Abilităţi in realizarea de materiale scrise
  • - Cunoştinţe solide de Microsoft Office: Word, Excel, Power Point
  • - Orientare spre rezultate şi flexibilitate
  • - Capacitatea de a
  • - şi păstra calmul in situaţii tensionate
  • - Persoană responsabilă, organizată, dinamică şi rezistentă la stres
  • - Capacitate de lucru in echipă și cu program prelungit
  • - Capacitate de a acumula rapid cunoştinţe noi
  • - Caracter analitic și minuțios

1 post disponibil (0 aplicanti)

10-10-2017 Bacau
Consultant imobiliar
  • - In RE/MAX avem cel mai bun program de training in imobiliare din Romania ! Prin Academia RE/MAX sustinem in permanenta educatia si continua dezvoltare profesionala si personala a membrilor. Misiunea RE/MAX România este să ofere unelte, standarde şi servicii pentru producătorii de top din industria imobiliară, ca aceştia să se poziţioneze ca experţi imobiliari locali şi să devină prima alegere a clienţilor. Promovăm reprezentarea exclusivă la tranzacţionare, cât şi colaborarea între Broker/Owneri şi agenţi, pentru o maximă eficienţă în satifacerea clienţilor
  • - ca fiind motorul succesului în imobiliare. Independenţă – Ai independenţă financiară, eşti propriul tău şef Time management – Îţi gestionezi timpului după bunul plac Educaţie – Beneficiezi de cel mai bun sistem de educaţie din domeniu Reţea – Poţi fi unul din cei peste 100.000 agenţi la nivel global, ceea ce îţi poate aduce colaborări profitabile, recomandări, promovare şi dezvoltare personală Tehnologie – Ai la îndemână cel mai complet şi complex sistem de unelte tehnice din piaţă Suport – În RE/MAX eşti în propria afacere, dar nu de unul singur. Beneficiezi de suportul unei echipe de specialişti Brand – În ziua în care te alături RE/MAX, întreaga lume îţi va cunoaşte numele Marketing – Ai la dispoziţie o gamă variată de materiale şi o echipă de profesionişti care te ajută să te promovezi Evenimente – Ai acces la cele mai bune evenimente de profil din lume, training
  • - uri, conferinţe şi convenţii Echipă – În RE/MAX eşti într
  • - o familie, indiferent în ce colţ al ţării te afli

7 posturi disponibile (0 aplicanti)

02-10-2017 Sibiu
Account Executive
  • - Limba engleza (nivel avansat)
  • - Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat
  • - Capacitate de a lucra independent si in echipa
  • - Ablitati de comunicare si planificare
  • - Initiativa, perseverenta, dinamism
  • - Permis de conducere categoria B
  • - Studii superioare de finalizate (studii de specialitate avantaj)
  • - Minim 2 ani experienta pe un post similar in domeniul serviciilor

2 posturi disponibile (2 aplicanti)

01-10-2017 BUCURESTI Alte orase
Consultant Imobiliar Dr. Taberei-Razoare
  • - Candidatul ideal Orientare catre client, cu excelente abilitati de comunicare, persuasiune, relationare si negociere;
  • - Persoana dinamica, ordonata, proactiva, pregatita pentru asumarea responsabilitatilor;
  • - Bune abilitati organizatorice, creativitate, capacitate si viteza de reactie, spirit de echipa;
  • - Experienta anterioara in vanzari directe si in lucrul cu clientii este un plus
  • - Experienta in domeniul imobiliar constituie un avantaj;
  • - Prezenta si atitudine profesionala
  • - Permis de conducere categoria B, valid.

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

27-09-2017 BUCURESTI
Consultant Implementare Solutie HR
  • - Minim 1 an experienta in implementarea unui soft de salarizare;
    - Absolvent/a a unei facultati cu profil economic sau tehnic;
    - Pasionat de tehnologie si inclinat spre a
  • - si dezvolta o cariera in domeniul IT;
    - Abilitati de comunicare
    - Abilitati de organizare si gestionare a timpului in mod eficient

1 post disponibil (0 aplicanti)

18-10-2017 BUCURESTI

37 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Reprezentant Medical - Colaborator
  • - Excelente abilitati de negociere si comunicare; Cunostinte legate de biochimie, biotehnologii, suplimente nutritive
  • - reprezinta avantaj; Experienta in promovare medicala; Disponibilitate la deplasari; Carnet auto ctg B.

1 post disponibil (0 aplicanti)

16-10-2017 BUCURESTI
Customer Service Agent Bulgarian & English- Iasi
  • - Undertaking initial diagnostics of the incident, using the tools available and resolving as many as possible on initial contact;
  • - Accurately recording and classifying all incoming incidents with the appropriate priority, category and incident summary details or error messages;
  • - Proactive flagging incidents where no knowledge solution was found;
  • - Meeting or exceeding the level of Service when responding to all incoming incidents;
  • - Accurate and timely hand off to other resolving teams.

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

13-10-2017 Iasi
Customer Service Agent Hungarian & English- Iasi
  • - Undertaking initial diagnostics of the incident, using the tools available and resolving as many as possible on initial contact;
  • - Accurately recording and classifying all incoming incidents with the appropriate priority, category and incident summary details or error messages;
  • - Proactive flagging incidents where no knowledge solution was found;
  • - Meeting or exceeding the level of Service when responding to all incoming incidents;
  • - Accurate and timely hand off to other resolving teams.

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

13-10-2017 Iasi
Reprezentant vanzari
  • - cunoasterea produselor si a caracteristicilor specifice brandului
  • - reprezinta un avantaj
  • - studii superioare absolvite
  • - reprezinta un avantaj
  • - excelente abilitati de comunicare, prezentare;
  • - putere de convingere;
  • - capacitate de a lucra in echipa;
  • - atitudine proactiva, flexibilitate, dinamism, autoorganizare
  • - rezistenta la stres;

4 posturi disponibile (0 aplicanti)

Economic Concept Investments 12-10-2017 BUCURESTI
Referent contabilitate
  • - Cunoastinte MS OFFICE SI EXCELL Cunostinte SAGA
  • - reprezinta avantaj Orientare spre rezultate si comunicativa

2 posturi disponibile (0 aplicanti)

Confidential 12-10-2017 BUCURESTI
Colaborare Part time Manager Bucuresti
  • - Persoana care isi doreste confort financiar si independenta in activitate!
  • - Ambitia de a invata si de a deveni un cat mai bun profesionist;
  • - Perseverenta in atingerea obiectivelor, abilitati de analiza si planificare;
  • - Spirit de echipa si personalitate dinamica.
  • - BUNE ABILITATI DE COMUNICARE, PLANIFICARE SI ORGANIZARE Experienta in vanzari directe si in special in ASIGURARI/produse financiare este un mare avantaj; Studii minim Liceul
  • - Sudiile superioare sau aflate in desfasurare

6 posturi disponibile (0 aplicanti)

Confidential 10-10-2017 BUCURESTI Alte orase
Consultant vanzari statii electrice
  • - Experienta in vanzari, de preferat auto, inginerie electrica, telecomunicatii
  • - Flexibil la programul de activitate si deplasari in tara(o data/luna)
  • - Atestare ANRE
  • - Cunostinte retelistica
  • - IP, net, rooter
  • - Permis de conducere categoria B
  • - Persoana organizata, analitica, comunicativa, prompta, proactiva, atenta la detalii, concilianta, cooperanta cu abilitati de negociere si comunicare. Persoanele interesate pot trimite CV
  • - ul la adresa de e
  • - mail iuliana.apopei@abchumancapital.ro

1 post disponibil (0 aplicanti)

08-10-2017 BUCURESTI Alte orase
Inginer / tehnician Retele Date - Voce / Telecomunicatii
  • - Experienta in retele (cabluri, fire, prize, patch
  • - panel, patch
  • - cord, mufe, UTP, FTP, STP, S
  • - FTP, PiMF, Cat5, Cat6, Cat7)
  • - Pasionat de retele voce date, ambitiosi, cu spirit de echipa
  • - Absolvent de liceu, cursurile de specializare in cablare structurata (Cisco, CCNA, etc)
  • - Experienta in configurari echipamente telefonice (centrala telefonica) si de date (retele)
  • - Cunoscatori ai echipamentelor Siemens, Alcatel si Panasonic (centrale telefonice, aplicatii telefonie, integrare sisteme IT) reprezinta un avantaj
  • - Permis de conducere categoria B

1 post disponibil (0 aplicanti)

03-10-2017 BUCURESTI
Inginer vanzari - IT / Telecomunicatii
  • - contactarea potentialilor clienti si reprezentarea societatii in fata acestora
  • - indeplinirea planului de vanzari
  • - semnarea si negocierea contractelor
  • - urmarirea contractelor in derulare (respectarea termenelor si buna indeplinire a conditiilor contractuale)
  • - prospectarea pietei
  • - promovarea si prezentarea produselor societatii

2 posturi disponibile (0 aplicanti)

03-10-2017 BUCURESTI
Asistent de cercetare
  • - buni vorbitori de limba englezã, germanã sau francezã reprezintã un avantaj;
  • - abilitãţi de gândire creativã şi inovare;
  • - functie / grad profesional CS, IDT, doctorand sau masterand reprezinta un avantaj.

1 post disponibil (0 aplicanti)

03-10-2017 BUCURESTI

37 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Director consultanta fonduri structurale
  • - Se solicita experienta si vechime in domeniu

1 post disponibil (0 aplicanti)

Confidential 02-10-2017 Craiova
Operatori Call Center Bucuresti
  • - Cerinte:
  • - utilizare PC nivel bun;
  • - bune abilitati de comunicare si relationare,
  • - atentie distributiva,
  • - seriozitate, punctualitate, Oferta:
  • - contract de munca full time;
  • - training;
  • - venituri motivante corespunzator cu performatele obtinute;
  • - bonusuri de performanta;
  • - posibilitati reale de avansare in cariera;
  • - posibilitatea de a lucra part
  • - time;
  • - Mediu de lucru placut. O echipă grozavă te așteaptă! Pentru inceput trimite
  • - ne CV
  • - ul dvs la sergiu.cojocariu@trentapizza.ro sau contacteaza
  • - ne pentru mai multe detalii la numarul 0751309890

1 post disponibil (0 aplicanti)

02-10-2017 BUCURESTI
Personal finance consultants-malta
  • - Applicants for this position are invited to submit a handwritten application together with a detailed CV and a passport photo to the Chief Executive Officer, ROCS Group, Development House, St Anne Street, Floriana FRN9010 or directly via email on info@mbspconnect.eu quoting the corresponding reference number

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

02-10-2017 Toate orasele
Retail cashiers-malta
  • - Previous experience will be considered an asset, but is not required as training will be provided. The key responsibilities of this post include:
    - Receiving payments by cash, check, credit cards, vouchers, or automatic debits
    - Issuing receipts, refunds, credits, and change due to customers
    - Counting money in cash drawers at the beginning of shifts to ensure that amounts are correct and that there is adequate change available
    - Greeting customers entering establishments
    - Answering the telephone in a professional mannerMaintaining clean and orderly checkout areas
    - Establishing or identifying prices of goods, services or admission, and tabulating bills using calculators, cash registers, or optical price scanners

5 posturi disponibile (0 aplicanti)

02-10-2017 Toate orasele
Payroll officer-malta
  • - The key responsibilities of this post include: Administration and monitoring of the electronic timekeeping system Completing all company payroll and all necessary bank transfers in a timely manner Monitoring sick leave and annual vacation leave balances for employees across the Group Ensuring accuracy and compliance with legislation, policy, and agreements, while maintaining accurate and complete data at all times Updating employee records internally as well as with external institutions, as required Drafting and finalizing employee contracts with prospective employees Completing all necessary employment documents including ETC employment/termination forms and licenses for EU and non
  • - EU citizens, including documentation required by Identity Malta Updating of payroll
  • - related accounting entries Generating accurate reports for management purposes Any other related duties as may be determined from time to time by management, particularly those related to the accounts division.

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

02-10-2017 Toate orasele

37 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: