41

locuri de munca.

Pagina 1 din 2
Accounts Receivable with English
  • - General database skills.
    - General analytical skills.
    - Demonstrated oral and written communication skills.
    - Demonstrated knowledge of leasing concepts, principles and practices.
    - Demonstrated organization and time management skills.
    - Demonstrated negotiating and influencing skills.
    - Communication
    - Flexibility & Change Orientation
    - Service Focus
    - Teamwork
    - Negotiating/Influencing
    - Results Orientation

20 posturi disponibile (8 aplicanti)

26-05-2017 BUCURESTI
Asistent manager
  • - cunostinte bune operare PC, MSOffice: WORD, EXCEL, navigare internet
  • - limba engleza scris/vorbit
  • - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
  • - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
  • - capacitate de a respecta termene limita
  • - atentie catre detalii
  • - placere si abilitate de a invata lucruri noi
  • - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate

1 post disponibil (7 aplicanti)

26-05-2017 BUCURESTI
Mergers & Acquisitions Analyst
  • - Requirements:
  • - Strong academics
  • - 3
  • - 4 years of experience in investment banking, corporate development, transaction services or audit within a Big 4
  • - Exposure to the Financial Services industry is a plus
  • - Excellent communication skills
  • - Experience in Financial analysis and modelling
  • - Experience in preparation of pitches and books
  • - Dynamic individual with the ability to perform autonomously in a lean high
  • - performance environment

1 post disponibil (11 aplicanti)

26-05-2017 BUCURESTI
Sales Manager
  • - Studii superioare (absolvite sau in curs)
  • - Experienta in vanzari (experienta in credite ipotecare/imobiliare)
  • - Disponibilitate la deplasari in scopul prospectarii pietei, vizite la clienti
  • - Abilitati de comunicare si interactiune
  • - Dorinta de a dezvolta calitati de antreprenor

3 posturi disponibile (1 aplicant )

24-05-2017 BUCURESTI
Ecomist/contabil
  • - Noul/noua coleg(a) ar fi bine sa fie o persoana cu o buna incredere in sine, sa aiba abilitati de comunicare, sa fie sincer in interactiunile cu colegii si angajatorul, sa detina cunostinte relevante in domeniul de activitate in care va activa, sa fie o persoana flexibila care sa se poata adapta usor mediului de lucru, sa poata comunica intr
  • - o limba straina de preferabil engleza sau franceza minim nivel B1 si sa detina permis auto, cu o experienta profesionala de minim 5 ani in domeniu.

1 post disponibil (0 aplicanti)

24-05-2017 Ilfov Alte orase
Consilier de credite
  • - Studii medii / studii superioare (finalizate sau in curs)
  • - Operare PC: Excel, Word (nivel mediu)
  • - Abilitati de analiza si sinteza
  • - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client
  • - Organizare si planificare
  • - Cunostintele financiare reprezinta un avantaj

5 posturi disponibile (25 aplicanti)

Confidential 23-05-2017 BUCURESTI
Companie bancara cauta noi colegi pentru pozitia de Parte...
  • - 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta e un principiu de viață pentru noi toți. 2. Să fie de gașcă. Ne înțelegem super bine în echipa și nu vrem să stricăm această atmosferă. 3. Să fie dispus/ă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, echipa noastra nu creste. Si noi avem aspiratii inalte. 4. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei și e important. 5. Să fie organizată… foarte organizată! 6. Să fie atentă la detalii… foarte atent/ă! 7. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în echipa! 8. Să fie descurcăreață și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția. Proactiv este cuvântul care trebuie să o caracterizeze. 9. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect). 10. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă. 11. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă da. Și nu 5 sau 6 ani de acasa, ci 7! 12. Poate să fie proaspăt absolvent/ă, masterand/ă sau chiar student/ă. Nu contează vârsta… numai atitudinea!

4 posturi disponibile (1 aplicant )

22-05-2017 Targu Mures
Agent recuperare bunuri si debite
  • - Cunostinte solide privind procedura insolventei;
    - Cunostinte solide privind executarea silita;
    - Cunostinte solide privind procedura civila;
    - Experienta in materia recuperarii de creante si in materia leasing
  • - ului reprezinta un avantaj;
    - Usurinta in utilizarea limbajului juridic;
    - Capacitate de analiza, sinteza si interpretare a contractelor;
    - Abilitati excelente de comunicare, negociere;
    - Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
    - Persoana organizata, dinamica, creativa si cu initiativa;
    - Capacitate de organizare, de prioritizare a activitatilor si orientare spre rezolvarea problemelor;
    - Atitudine profesionista si atentie la detalii;
    - Abilitati de planificare si organizare;
    - Excelente cunostinte de MS Office
  • - Word, Excel;
    - Posesor/soare permis auto, categoria B (obligatoriu);

1 post disponibil (1 aplicant )

22-05-2017 BUCURESTI
Senior system analyst – core banking
  • - What you bring to the team:
  • - A good understanding of banking products, flows, systems (mandatory)
  • - Deep understanding of SQL / no
  • - SQL databases,
  • - Eager to learn new technologies like MUMPS programming language or GT.M database .
  • - We need your entrepreneurial mindset and communication skills. We depend on your abilities to speak and understand the English language, and we count on you being customer
  • - focused and self
  • - organized. You also have strong analytical skills and logical thinking, fair knowledge of oriented programming and a good understanding of SQL and database structures. You must be able to think strategically, see the bigger picture and question the logic. Lastly, you are a team player and a facilitator, and you have earned a Bachelor’s or other university degree in IT.

1 post disponibil (0 aplicanti)

26-05-2017 BUCURESTI
Senior Accountant - Curtea de Arges
  • - Studii superioare, Specializare: Economie, Contabilitate sau Finanțe; Experiență de minim 5 ani într
  • - o poziție similara; Cunoștințe sau calificări speciale: Expert contabil; abilități de coordonare/ comunicare/ abilități organizatorice; Persoana motivata, orientata spre detalii și bine organizata; Abilități foarte bune de comunicare în limba engleza (nivel Avansat); Abilitatea de a lucra în mod independent și eficient; Cunostinte IT: MS Office, SAP.

1 post disponibil (0 aplicanti)

25-05-2017 Curtea de Arges

41 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Economist metodologie contabilă, raportări
  • - Licențiat al unei facultăţi cu profil finanțe
  • - contabilitate
  • - Experiență obligatorie de minim 3 ani
  • - Constituie avantaj experiența bancară
  • - Cunoștințe economice și financiare
  • - Bune cunoștințe despre bancă
  • - Gândire logică, capacitate de analiză, evaluare, corelare și sinteză a informațiilor
  • - Domiciliul în București

1 post disponibil (1 aplicant )

25-05-2017 BUCURESTI
Personal Birou (TESA)
  • - Recrutăm personal pentru lucrul la birou (TESA) in domeniul hotelier. Vrem în echipa noastră persoane pozitive, ordonate, energice și responsabile pentru ocuparea urmatoarelor posturi:
  • - ECONOMIST
  • - CONSILIER JURIDIC
  • - RESPONSABIL ACHIZITII

3 posturi disponibile (13 aplicanti)

23-05-2017 Craiova
Financial Controller
  • - Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar/economic Experienta: Minimum 3 ani experienta in audit sau controlling; Cunostinte, aptitudini & abilitati:
  • - Cunostinte SAP, obligatoriu – Limba engleza – nivel avansat; cunoasterea limbii germane reprezinta un avantaj; – Experienta in retail reprezinta un avantaj; – Cunostinte economice si financiar
  • - contabile; – Capacitate analitica si usurinta in lucrul cu cifrele; – Bune cunostinte de Microsoft Excel si a pachetului Office; – Experienta in bugetare, analiza deviatilor si realizarea rapoartelor financiare; – Disponibilitate de lucru sustinut, in conditii de stres; – Spirit de lucru in echipa si capacitate de comunicare; – Flexibilitate, proactivitate, organizare.

1 post disponibil (4 aplicanti)

23-05-2017 BUCURESTI
Controlor Financiar - Bucuresti
  • - Minim 2
  • - 3 ani experienta profesionala relevanta pentru aceasta pozitie ;
  • - Experienta intr
  • - o companie de audit reprezinta un mare avantaj ;
  • - Studii universitare economice sau tehnice ;
  • - Angajat intr
  • - un program de dezvoltare profesionala continua (ACCA, CIMA, etc) ;
  • - Abilitati foarte bune de intelegere si invatare a sistemelor informatice ( SAP FI ; Hyperion Essbase ) ;
  • - Excel
  • - nivel avansat ;
  • - Gandire analitica ;
  • - Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa ;
  • - Abilitate de a lucra sub presiunea timpului, independent si pro
  • - activ;
  • - Limba engleza – fluent conversational.

1 post disponibil (5 aplicanti)

19-05-2017 BUCURESTI
Analist payroll junior - limba franceza
  • - Ce ne dorim sa ai:
  • - Franceza la un nivel foarte bun, minim B2
  • - scris si vorbit;
  • - Dorinta de a invata si de a te perfectiona intr
  • - un domeniu nou;
  • - Usurinta de a te adapta intr
  • - un mediu multi
  • - cultural;
  • - Daca ai studii economice sau formare juridica, este un mare plus.

5 posturi disponibile (3 aplicanti)

18-05-2017 BUCURESTI
Junior accounting
  • - Ideal Candidate
    - University degree/Student
    - Minimum B2 English level is mandatory, German knowledge represents an advantage
    - Basic accounting experience required
    - Deadline
  • - oriented
    - Reporting Skills
    - Attention to details
    - Confidentiality, coordination, thoroughness
    - Quality focus
    - Objectivity
    - Excellent communication skills, both verbal and written
    - Strong analytical skills

1 post disponibil (1 aplicant )

17-05-2017 Sibiu
NPI Controller
  • - Previous experience in a business
  • - facing role, ideally in the automotive industry Understanding of business cost structure, and ability to visualise processes and lean manufacturing methods Technical University studies (or equivalent) Experience with Microsoft Word, Excel and PowerPoint Professional manner, assertive and self
  • - confident Good presentation and interpersonal skills Numerate and high standard of verbal/written skills

1 post disponibil (0 aplicanti)

16-05-2017 Timisoara
Economist / contabil(a)
  • - Cerinte:
  • - Studii superioare în domeniul financiar
  • - contabil (sau economic) finalizate;
  • - Experienta intr
  • - o pozitie similara minim 2 – 4 ani;
  • - Cunostinte bune de operare PC: Microsoft Office si abilitati excelente de operare in programe specifice de contabilitate
  • - avantaj SAGA;
  • - Persoana cu initiativa, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa;
  • - Persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelentede comunicare;
  • - Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita;

1 post disponibil (2 aplicanti)

15-05-2017 BUCURESTI
Research Analyst
  • - Highly adaptable and quick learner Strong data skills with expert knowledge of Excel or equivalent data software and some experience of working with SQL. Experience working with Tableau would be a further advantage. A professional attitude and a strong work ethic Ability to analyse quantitative and qualitative data and to synthesise clear narratives and conclusions Excellent written and spoken communication skills in English, another european language represents a plus Ability to manage workload and competing deadlines with minimal hand holding Direct client contact experience at some level with a focus on customer satisfaction Interest in, or experience in working in Higher Education sector desirable

1 post disponibil (10 aplicanti)

12-05-2017 BUCURESTI
Responsabil activitate financiar-contabila
  • - Studii Superioare Economice – licentiat;
  • - Experienta intr
  • - un departament financiar – minim 6 ani, de preferat productie;
  • - Limba Engleza si lb.italiana avantaj;
  • - Bune cunostinte operare PC; avantaj OPEN OFFICE CALC si alte programe specifice contabilitatii computerizate;
  • - Personalitate puternica (indiferent de gen feminin sau masculin) si bine organizata;
  • - Abilitati de comunicare, planificare, coordonare, analiza, sinteza, strategie pe termen lung;
  • - Cunostinte de legislatie financiar
  • - contabila la zi.

1 post disponibil (4 aplicanti)

12-05-2017 Bacau Alte orase

41 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Order Management Analyst (English Advanced)
  • - REQUIREMENTS:
    - University graduate
    - English Fluent/advanced level
    - Previous work experience in a customer focus environment
    - Working knowledge of SAP or similar

6 posturi disponibile (9 aplicanti)

10-05-2017 BUCURESTI
Analist Contabilitate (General Ledger)- companie multinat...
  • - Studii universitare, domeniul economic sau financiar
  • - Experienta de lucru de minim 1 an in domeniul contabilitatii
  • - Abilitati numerice si de analiza
  • - Experienta de lucru in Excel
  • - Experienta de lucru in SAP sau intr
  • - un ERP similar
  • - Cunoasterea limbii engleze

3 posturi disponibile (6 aplicanti)

10-05-2017 BUCURESTI
Consultant colectare debite
  • - Bune abilitati de comunicare
  • - in special pentru faptul ca vei intra in contact cu persoane cu care nu ai mai avut niciun fel de interactiune pana la acel moment Sa fii o persoana dornica sa se dezvolte la nivel profesional Sa fii o persoana deschisa si sociabila, disponibila sa lucrezi in ture alternative de la 8:00
  • - 14:00 si de la 14:00
  • - 20:00, de luni
  • - vineri, dar avand flexibilitate totodata privind acest orar

2 posturi disponibile (4 aplicanti)

10-05-2017 BUCURESTI
Consilier Credit/Leasing
  • - Experienta anterioara intr
  • - o pozitie similara reprezinta un avantaj;
  • - Abilități de vanzare, prezentare si negociere;
  • - Abilități de comunicare si interactiune;
  • - Perseverenta in atingerea obiectivelor;
  • - Disponibilitate la deplasari in scopul vanzarilor, vizite la clienti (postul presupune activitate atat la sediul finantatorului, cat si activitate de teren).

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

10-05-2017 Braila Alte orase
Administrator credite
  • - Abilitati relevante de calcul numeric;
  • - Cunostinte bune operare PC MSOffice : WORD, EXCEL
  • - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
  • - Capacitate de a respecta termene limita;
  • - Limba engleza scris/vorbit

1 post disponibil (15 aplicanti)

10-05-2017 BUCURESTI

41 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: