secretariat / administratie

SC Transbautechnik SRL

04-12-2011 | EXPIRA LA 03-01-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- desfasoara activitati de secretariat si administratie a biroului;
- desfasoara activitati de facturare/ ofertare, organizare a diferitelor activitati in cadrul societatii;
- desfasoara activitati de contabilitate in cadrul societatii;
- se ocupa de gestionarea si pregatirea ofertarii, facturarii;
- va sprijini ingrijirea relatei cu clientii si potentiali noi clienti;
In urma depunerii cv-urilor, vor fi selectati candidatii considerati potriviti cerintelor si necesitatilor societatii, dupa care vor fi invitati pentru un interviu-discutie la sediul societatii din Zalau. Prima runda de interviuri va avea loc in data de 8 si 9 Decembrie 2011, mai multe informatii se vor trimite pe adresele de mail.


CERINTE

- cunostinte avansate PC (Word,Excel) si aparatura de birou;
- cunostinte medii de contabilitate;
- cunostinta unei limbi straine: engleza, germana, magiara sau altele. (poate constitui un avantaj);
- capacitatea sporita de adaptabilitate in situatii neprevazute;
- disciplina, seriozitate, capacitate sporita de comunicare, punctualitate;
- experienta in domeniu sau in munca in echipa si responsabilitate in luarea deciziilor;


BENEFICII OFERITE

- climat colegial civilizat intr-o echipa tanara si motivata;
- accesul direct la colaborari cu firme partenere din strainatate;
- salariu motivant si posibilitate de suplimentari salariale in functie de progresele si de abilitatile dovedite pe parcurs.
Pentru acest post exista posibilitatea angajarii cu jumatate de norma, pe o durata de o luna sau doua luni, perioada considerata de proba, iar odata trecuta aceasta perioada se trece la norma intreaga.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o societate certificata international in domeniul constructiilor de drumuri si infrastructura.
Mai multe informatii se pot gasi pe pagina de web a societatii sau prin intrebari directe adresate pe adresa de mail info@transbautechnik.ro.