Consultant Vanzari si Casiera - Oportunitate in magazinul DOMO din Zalau

SC Domo Retail SA

02-07-2007 | EXPIRA LA 01-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-CONSULTANT VANZARI*

- Cunoaste cele mai noi rpoduse in domeniul electrocasnic si electronic, IT&C
- Identifica si satisface nevoile clientilor
- Recomanda cele mai bune solutii la dorintele si nevoile clientilor
- Se preocupa de fidelizarea acestora, atingerea si depasirea targetului de vanzari
- Maximizeaza vanzarile prin fructificarea tuturor oportunitatilor

-CASIERA*

-Intocmirea facturilor si incasarea banilor
-Sa întocmesc¿ toate documentele pentru produsele vândute, s¿ predea cu aceasta toate accesoriile,
documenta¿ia ¿i certificatele de garan¿ie care înso¿esc produsul respectiv;
-Sa ¿in¿ eviden¿a zilnica a Registrului de cas¿;
-Sa cunoasca conditiile de creditare si sa ofere clientilor informatiile solicitate


CERINTE

-CONSULTANT VANZARI*

- Studii medii/ superioare absolvite/ in curs;
- Abilitati de comunicare deosebite;
- Orientare catre client;
- Abilitati organizatorice si de planificare;
- Orientare spre obtinerea de rezultate si eficienta;
- Dinamism, energie, perseverenta;
- Personalitate deschisa - sa relationeze usor cu potentialii clienti;
- Cunostinte operare calculator;
- Cunostinte Limba Engleza (nivel mediu).

-CASIERA*

-Obiectivitate
-Atentie la detalii
-Munca in echipa
-Comunicare
-integritate
-Orientare catre relatia cu clienti
-Cunostinte operare calculator
-Studii medii - preferabil contabilitate


BENEFICII OFERITE

-pachet salarial atractiv;
- oportunitati de dezvoltare a carierei;
-lucrul intr-o atmosfera competitiva;
- participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.

In cifre Domo insemna: o retea nationala formata din 110 magazine, a caror suprafata depaseste 35000 de metri patrati; mai bine de 1000 de angajati;

In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata – respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.

Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.

Ne pregatim in fiecare zi sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare moderna, memorabila, de neinlocuit si vrem ca intr-un timp relativ scurt, clientii nostri sa se simta acasa in magazinele noastre. Asa cum se simt si produsele pe care le vindem. Pentru ca Domo inseamna bucuria caminului. Domo creeaza confortul plin de energie, personalitatea, inspiratia si caldura unui camin in care iti doresti sa te intorci in fiecare zi.

E simplu: Domo. Pentru acasa.