Consultant Payroll (Adecco Zalau)

Adecco Romania

11-03-2010 | EXPIRA LA 17-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Administreaza procesele de recrutare si selectie pentru companiile client;
- Gestioneaza baza de date cu salariatii companiei;
- Coordoneaza activitatea de colectare a pontajelor pentru salariatii companiilor client;
Este responsabil pentru:
- Evidenta si introducerea pontajelor in programul de salarii;
- Evidenta si calculul concediilor, indiferent de natura lor;
- Relatia cu institutiile de stat acredidate in domeniu (CASS, Casa de Pensii, ANOFM);
- Intocmeste si transmite catre management raporte periodice;


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Experienta anterioara de minimum 2 ani;
- Cunostinte solide de legislatia muncii si baze de date;
- Simt analitic dezvoltat;
- O persoana integra, dinamica, eficienta interpersonal, proactiva;
- Persoana riguroasa si atenta la detalii;
- Cunostinte bune de operare PC(MS office- Word, Excel, Access, MS Outlook,).


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate