ADMINISTRATOR COMPLEX BALNEAR POTAISSA SPA

SC Turda Salina Durgau SA

27-12-2015 | EXPIRA LA 29-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul postului
Planificarea activitatilor complexului (SPA, restaurant, sala conferinta, centre medicale etc), conducerea compartimentelor operationale si functionale ale acestuia, coordonarea administrarii resurselor umane, fundamentarea si implementarea programelor de marketing, coordonarea activitatilor realizate prin furnizori si parteneri, gestionarea patrimoniului si a resurselor financiare, adaptarea la cerintele pietei, asigurarea sistemului de organizare functionala a unitatii, elaborarea strategiilor de dezvoltare a unitatii, conducerea proceselor pentru ameliorarea continua a calitatii in cadrul complexului.

Responsabilitati principale

Conducerea compartimentelor operationale si functionale ale unitatii
• Urmareste respectarea standardelor de proceduri de operare in sectoarele operationale specifice
• Implementeaza programe de actiuni privind realizarea obiectivelor in sectoarele operationale Coordoneaza sectoarele operationale
• Urmareste respectarea standardelor de proceduri de operare in sectoarele operationale specifice
• Implementeaza programe de actiuni privind realizarea obiectivelor in sectoarele operationale
• Solutioneaza sesizarile din cadrul complexului
• Gestioneaza diferitele probleme aparute in administrarea complexului.

Coordonarea administrarii resurselor umane
• Identifica nevoile de personal si de dezvoltare profesionala
• Implementeaza planurile de dezvoltare a echipei
• Monitorizeaza si evalueaza performanta profesionala.

Fundamentarea si implementarea programelor de marketing
• Analizeaza mediul de marketing, piata produselor si serviciilor turistice si relatiile complexului cu acestea
• Monitorizeaza implementarea programelor de marketing in complex
• Promoveaza complexul la targuri si evenimente nationale si internationale.

Coordonarea activitatilor realizate prin furnizori si parteneri
• Stabileste / mentine relatii de afaceri cu tertii
• Stabileste relatii de colaborare cu partenerii din domeniu
• Monitorizeaza activitatea furnizorilor de servicii ai complexului: personal medical, tehnic, instalatii, paza, intretinere cladiri si reparatii, curatenie etc.

Asigurarea sistemului de organizare functionala a unitatii
• Stabileste sarcinile, atributiile, activitatile si functiunile personalului complexului
• Elaboreaza standarde de proceduri operationale
• Proiecteaza structura organizatorica
• Asigura organizarea optima a spatiilor, amenajarilor si dotarilor in complex
• Realizeaza raportari periodice catre superiorul ierarhic - Directorul General al Salinei Turda.


CERINTE

• studii superioare finalizate cu licenta (in domeniul turismului - avantaj)
• absolvirea de cursuri de formare profesionala in ocupatia „Manager in Activitatea de Turism” – avantaj
• experienta in munca de cel putin cinci ani;
• experienta in specialitatea postului de cel putin trei ani
• cunostinte foarte bune de administrare si management; relatii cu clientii; marketing si resurse umane
• cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat; a doua limba straina bine stiuta - avantaj
• cunostinte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, internet etc)
• permis de conducere categoria B;
• abilitati de comunicare si conducere excelente; persoana adaptabila, cu capacitate de rezolvare a problemelor si de implementare a deciziilor finale;
• abilitati necesare: cooperare, auto-control, orientare sociala, grija pentru alte persoane, atentie la detalii, independenta, respectarea obligatiilor, rezistenta la stres, integritate, flexibilitate, gandire analitica, initiativa, efort, inovare, perseverenta etc.


DESCRIEREA FIRMEI

http://salinaturda.eu/centru-spa/